beantwoord

unlimited data EU Tele2 site

• 28 september 2019
  • 14 reacties
  • 528 x bekeken

Reputatie 3
Volgens mij klopt deze site niet van Tele2, sinds wanneer hebben unlimited data in de eu?

Dit is de site

https://www.tele2.nl/mobiel/unlimited-data-campagne/
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 oktober 2019, 12:26

De website is inmiddels aangepast!

@Mercury78 Bedankt voor je oplettendheid. Stuur je me nog even een privébericht met je volledige adres dan zorg ik dat er wat "lekkers" je kant op komt 😜

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad een campagne die de 12GB grens meerdere keren keihard tegenspreekt. Het linkt naar de gewone aanmeldpagina waarop de 12GB grens wel staat vermeld. Ofwel er is een nieuwe, baanbrekende campagne die linkt naar een verkeerde aanmeldpagina (wat ik niet denk) of er heeft een marketeer echt heel erg niet goed opgelet.
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad een zeer misleidend stukje proza. Eerst langdurig schreeuwen dat Unlimited in de EU geldt en dan op de bestel button drukken en het tegengestelde beweren. Zulk soort tekstschrijvers zouden bij mij de zak krijgen.
Reputatie 3
Is er hier iemand oprecht verbaasd over misleiding door Tele2? Ik zou zeggen screenshots maken, in de hele EU het internet helemaal leegtrekken en vervolgens het gevecht met Tele2 aangaan over de kosten...
Reputatie 7
Badge +1
Een moderator is reeds gewezen op deze campagne.
Reputatie 3
Ik denk dat degene die dit geschreven had, nog niet helemaal wakker was.

Tele2 mag mij wel iets geven voor mijn oplettendheid 😉.
Reputatie 4
Badge
Bedankt voor je bericht. Er wordt op dit moment navraag gedaan.
Zodra ik meer informatie heb laat ik jullie dat weten.

Groet Petra
Reputatie 6
Badge +1
We zien het wel als de info wordt gewijzigd. Voorlopig, as I speak, Maandag 16.25 is er nog niks gewijzigd.
Reputatie 3
Ja, er is nog niks gewijzigd. Je zal maar lekker op deze pagina zitten en dan bestel je unlimited data en niet wetend dat je 12 gig in de EU ter beschikking hebt.

Hopelijk veranderd Tele2 het snel, scheelt heel wat verwarring.
Je zal maar lekker op deze pagina zitten en dan bestel je unlimited data en niet wetend dat je 12 gig in de EU ter beschikking hebt.
.

Als je besteld dan zie je toch vaag de door mij geel gemarkeerde regel

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn mensen die heel selectief zijn in informatie die ze tot zich nemen en kiezen dan vaak wat hen het beste uit komt. Dus beter staat het overal consequent goed.
Reputatie 3
Er zijn mensen die heel selectief zijn in informatie die ze tot zich nemen en kiezen dan vaak wat hen het beste uit komt. Dus beter staat het overal consequent goed.
Of mensen die op de betreffende pagina ten minste 8 keer te lezen krijgen dat Tele2 internet in de hele EU onbeperkt aanbiedt, en 1 keer dat dat niet zo is op de bestelpagina. En op de bestelpagina staat het lichtgrijs, in tegenstelling tot gekleurd, groot en in kop op de betreffende pagina. Moeilijk om dan nog te zeggen dat mensen lezen wat hun het beste uitkomt...
Reputatie 4
Badge
De website is inmiddels aangepast!

@Mercury78 Bedankt voor je oplettendheid. Stuur je me nog even een privébericht met je volledige adres dan zorg ik dat er wat "lekkers" je kant op komt 😜

Groet Petra
Reputatie 3
Graag gedaan Petra, gelukkig is het nu aangepast 👍
Reputatie 4
Badge
Ik ga het topic hierbij weer sluiten.

p.s. @Mercury78 Houd je brievenbus in de gaten 💌.

Fijne dag, groet Petra