beantwoord

Unlimited data cadeau

• 16 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 376 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb van de week de unlimited data cadeau gekregen,
Maar hier staat dus duidelijk dat dit alleen in Nederland geld, nu weet ik met een normaal unlimited data abbonement dat je 6gb in het buitenland krijgt te besteden,

Geld dit ook voor dit “cadeau” abbonement.
Ik moet morgen naar het buitenland (in europa) en moet toch echt mijn weg vinden met google maps en email kunnen checken voor het werk.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 16 oktober 2017, 11:03

Nee, in het buitenland geldt de hoeveelheid data uit je eigen bundel.
Als dat b.v. een 2 Gb bundel is, dan heb je 2Gb in het buitenland. Je kunt natuurlijk altijd extra bundels bijbestellen die je in het buitenland kunt gebruiken.
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/#extrabundel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, in het buitenland geldt de hoeveelheid data uit je eigen bundel.
Als dat b.v. een 2 Gb bundel is, dan heb je 2Gb in het buitenland. Je kunt natuurlijk altijd extra bundels bijbestellen die je in het buitenland kunt gebruiken.
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/#extrabundel
Reputatie 4
Badge
Hoi Yoni,

De gratis unlimited bundel is inderdaad alleen te gebruiken binnen Nederland. In het buitenland gebruik je de bundel die in je abonnement zit.

Mark
Hallo, waarom kan ik de unlimited data niet activeren , ik stuur een sms naar 1280 met unlimited maar het lukt niet
Reputatie 4
Badge
Hoi Serap1973,

Zou je hier een nieuw topic voor willen openen? Dan helpt een van mijn collega's je daar verder.

Mark
Hallo , mijn vraag is heel veel klanten van tele 2 hebben unlimited data voor een maand gratis gekregen , ik probeer het ook maar
Lukt niet krijg de melding foute code. Ik stuur unlimited naar 1280.
Groetjes serap.
Reputatie 4
Badge
Hoi Serap1973,

Ik wil je nogmaals vragen een nieuw topic te openen zodat we je daar kunnen helpen 🙂.

Aangezien de vraag van Yoni is beantwoord sluit ik nu dit topic. Mocht je nog vragen voor ons hebben dan mag je daar een nieuw topic voor
openen.

Mark