beantwoord

Unlimited data + buitenland

• 3 december 2017
  • 14 reacties
  • 820 x bekeken

Goededag,

Dit weekend zit ik in het buitenland en ik heb mijn 5gb verbuikt. Is er een manier om een extra buitenland bundel aan te vragen?

Genomen acties: De Nog1gb naar 1280 gsmst, facebook chat dit alles heeft niet gewerkt

ik kijk uit naar u reactie.
icon

Beste antwoord door eric 3 december 2017, 11:11

Voor 2/5/10 gb abonnementen kun je in de app of via sms extra data bestellen.

Voor unlimited abonnementen hoef je geen extra bundels te bestellen. Na 6 Gb ga je gewoon door met verbruiken tegen 0.9 eurocent per mb. Je hoeft dus geen bundel vooraf vast te leggen. Als je nieuwe factuurperiode ingaat zal er weer 6Gb uit je bundel verbruikt kunnen worden. Die zie je apart vermeld staan in je Tele2 app.

Zie voor meer info: www.tele2.nl/buitenland.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voor 2/5/10 gb abonnementen kun je in de app of via sms extra data bestellen.

Voor unlimited abonnementen hoef je geen extra bundels te bestellen. Na 6 Gb ga je gewoon door met verbruiken tegen 0.9 eurocent per mb. Je hoeft dus geen bundel vooraf vast te leggen. Als je nieuwe factuurperiode ingaat zal er weer 6Gb uit je bundel verbruikt kunnen worden. Die zie je apart vermeld staan in je Tele2 app.

Zie voor meer info: www.tele2.nl/buitenland.
Dus er is geen manier om voor mij extra internet aan te vragen en bjjna 1eu per mb te betalen?
0.9 eurocent per mb. .
Uit de pagina Buitenland: (link van eric)
Als je 2GB of 5GB databundel op is bestel je gemakkelijk een extra internetbundel. Deze is geldig binnen de EU. Voor je Unlimited databundel heb je geen extra internetbundel nodig.
Reputatie 7
Badge +2
Het is eigenlijk 0,009€ per MB, of 9€ per Gigabyte.

Dat geldt voor abonnementen met 6GB data of meer (dus de 8GB, 10GB of Unlimited).
Reputatie 7
Badge +4
Het is 0.9 euroCENT per mb. Dus bijna 1 cent. Niet bijna 1 euro.

Edit. RENa was deze keer paar seconden sneller 🙂
Bij de 8GB, 10GB en Unlimited databundels geldt een datalimiet van 6GB per maand binnen de EU. Daarna kun je nog wel gebruik maken van je resterende data, maar geldt er ook een toeslag van € 0,009 per verbruikte MB.

Inmiddels al bijna 50euro aan kosten in minder dan 48 uur. Terwijl in mijn sms staat dat ik 0,93cent per mb ( dus bijna 1 euro) ga betalen. Vandaar dat ik een extra bundel wil want de prijs loopt leuk op

Welkom in Polen! Bellen/sms’en en datagebruik gaan uit je bundel. Buitendebundeltarief voor bellen/sms: €0.25 per minuut / sms. Bij databundels vanaf 8GB geldt een datalimiet EU van 6GB. Daarna ga je 0.93 Eurocent per MB bijbetalen. Bij noodoproepen, bel 112 (gratis). Meer informatie? Check www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland. Groet, Tele2

ik vindt dit maar een moeilijk te begrijpen, nader uitleg zou gewaardeerd worden.

mvg,
pepijn
0,93 euroCENT is bijna 1 euroCENT oftewel 0,009 euro

Een extra verbruik van 50 euro is dus 538 MB

EDIT: sorry, kommafoutje, dit moet dus ruim 5300 MB zijn.
Reputatie 7
Badge +2

Edit. RENa was deze keer paar seconden sneller :)

Photo finish lol

Een extra verbruik van 50 euro is dus 538 MB

Mmmmm volgens mij niet.

Om het makkelijker te maken, ronde we aub de prijzen af.

1 eurocent per MB of 0,01€

50 / 0,01 = 5000

Of wel, TS heeft waarschijnlijk 5GB verbruikt over de 6GB EU bundel. In totaal dan 11GB.
Ja dat dacht ik ook al maar als ik dan naar mijn verbuik ga kijken heb ik zeker geen 5.3gb verbruikt dus vraag ik mijzelf af ik dan aan deze kosten kom - ik bel morgen de servicedesk wel eventjes want hier kom ik natuurlijk ook helemaal niks mee verder@😠
Reputatie 7
Badge +2
Ja dat dacht ik ook al maar als ik dan naar mijn verbuik ga kijken heb ik zeker geen 5.3gb verbruikt dus vraag ik mijzelf af ik dan aan deze kosten kom - ik bel morgen de servicedesk wel eventjes want hier kom ik natuurlijk ook helemaal niks mee verder@😠

Op het forum komen gebruikers samen om andere gebruikers te helpen, jou eerste vraag was hoe je een bundel kan kopen voor EU, en je hebt het antwoord gekregen.

Wij kunnen niet jou verbruik bekijken, daarvoor kun je of wachten dat een Tele2 medewerker reageert, dat zal waarschijnlijk morgen zijn. Je kan het proces versnellen als je je klant gegevens ingevuld hebt in jou profiel.

Andere optie is het klantenservice bellen inderdaad.
iig thanks voor de informatie 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Als je doorklikt op die buiten de bundel kosten in de app krijg je op hoofdlijnen nog te zien waarvoor die kosten zijn gemaakt. De 6gbb in het buitenland gelden per facturatiemaand. Dus als je al eerder deze maand in de EU bent geweest heb je ze wellicht toen als deels verbruikt.
Reputatie 4
Badge
Hi pepijn1991,

Ik zie dat je de juiste informatie hebt ontvangen met betrekking tot extra bundels. Wat betreft je verbruik buiten de bundel, kan ik in grote lijnen wel even voor je kijken waar dit mee te maken heeft gehad.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi pepijn1991,

Tot op heden heb ik nog geen gegevens van je ontvangen, zijn hierin nog onduidelijkheden?

Groetjes,

Hinke