Unlimited data actie is niet te activeren

• 22 november 2017
  • 13 reacties
  • 176 x bekeken

Goedemiddag!
Ik probeer de gratis maand unlimited al 2 weken te activeren, maar ik krijg bericht dat het een ongeldige code is. Ik heb de mail over de actie gehad op 14 november en vandaag is de deadline. Ook word ik telkens uit de telefonische klantenservice gegooid na het keuze menu.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Badge
Hallo Wolfvh,

Welkom op het forum. Is het uiteindelijk nog gelukt om de bundel aan te vragen? Zo niet welke code heb je ge-smst?
Nee is niet gelukt. Ik heb wel de klanten service gesproken. Ik heb alles goed gedaan. Helaas had de klantenservice ook een storing waardoor ze me niet konden helpen.
Nee is niet gelukt. Ik heb wel de klanten service gesproken. Ik heb alles goed gedaan. Helaas had de klantenservice ook een storing waardoor ze me niet konden helpen.
Zelfde probleem krijg de melding dat "unlimited" geen juiste code is.
Badge
Welke bundels heb je op dit moment? Als je namelijk een onbeperkt databundel al hebt dan voldoe je niet aan de voorwaarden voor de actie. Het is namelijk een actie om de onbeperkt bundel te proberen voor 1 maand.
Ik heb 1gb en inmiddels is mijn extra 500mb ook al bijna op. Wat de originele poster heeft dat weet ik natuurlijk niet.

Gr.
Brian
Reputatie 7
Badge +4
He Brian14... Klinkt alsof jouw abonnement zo ie zo een upgrade kan gebruiken.. Unlimited kun je ook als upgrade bestellen, dan kun je er elke maand gebruik van maken.
Dat weet ik en met zo'n gratis maand zou ik in ieder geval ff checken als ik mijzelf niet beperk, hoeveel ik aan data verbruik maar ja dan moet die actie wel werken.

Gr.
Brian
Reputatie 7
Badge +4
De reclame periode is helaas afgelopen. Je kunt trouwens binnen je lopende abonnement altijd verhogen maar ook weer verlagen naar je instap bundels.
Vreemd de mail maandag gekregen met de mededeling dat dit kon tot 30 november
Ik heb maandag mail gekregen en kan tot 28 nov
Bij mij is gelukt
Vreemd de mail maandag gekregen met de mededeling dat dit kon tot 30 november

Bij jou tot 30e?
Bij mij tot 28e(heb maandag mail gekregen).
Badge
Het kan kloppen dat klanten andere data hebben gekregen wat betreft aanvragen. We hebben de actie in verschillende groepen uitgestuurd.
@Wolfvh Heb je inmiddels een oplossing gevonden? Zo niet zou je dan ook een privé bericht naar mij willen sturen, zie de beschrijving hieronder.
@Brain14 Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Wilko.

Ik zie je gegevens tegemoet!