beantwoord

unlimited data 1 maand

• 2 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 90 x bekeken

hoi, ik ga over een paar dagen op vakantie en ik zou graag een maand unlimited data willen afsluiten. jullie hebben die van €3 per dag (maar dat is dan in totaal €60) en eentje van 10GB. maar met twee kinderen en zelf serie kijken weet ik niet of dat toereikend is. ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn

icon

Beste antwoord door pipodeclown 2 augustus 2020, 11:09

Je kunt in Mijn Tele2 je abonnement aanpassen (niet kiezen voor verlengen, maar aanpassen) naar Unlimited, bij terugkomst kan je het weer aanpassen naar de bundel die je nu ook hebt.

Let wel op dat Unlimited alleen in Nederland geldt, van een Unlimited bundel kan je 15GB in de EU gebruiken. Bij alle providers is gebruik buiten Nederland beperkt.

Een wijziging naar een grotere bundel gaat meteen in, terugzetten de maand na de wijziging.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Je kunt in Mijn Tele2 je abonnement aanpassen (niet kiezen voor verlengen, maar aanpassen) naar Unlimited, bij terugkomst kan je het weer aanpassen naar de bundel die je nu ook hebt.

Let wel op dat Unlimited alleen in Nederland geldt, van een Unlimited bundel kan je 15GB in de EU gebruiken. Bij alle providers is gebruik buiten Nederland beperkt.

Een wijziging naar een grotere bundel gaat meteen in, terugzetten de maand na de wijziging.

Reageer