beantwoord

Unlimited bundel niet zichtbaar + afgesloten wegens hoogverbruik

  • 17 mei 2017
  • 3 reacties
  • 648 x bekeken

Meer mensen met dit probleem?

Vanochtend gebeld voor upgrade naar unlimited voor 2 abonnementen. Bij beide abonnementen zijn de bundels niet zichtbaar, daarnaast staat bij 1 vd abonnementen nu dat er voor ruim €500 euro aan internetgebruik binnen nederland is gebruikt. Dit abonnement werd ook meteen afgesloten.

Net gebeld naar klantenservice. Medewerker heeft het gesignaleerd en een ticket aangemaakt.

Meer mensen met dit probleem?
Bij het abonnement dat nog wel is aangesloten werkt de 4G overigens wel, en zijn er geen buiten de bundel kosten zichtbaar.

icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 17 mei 2017, 12:02

Hoi Sodeletuut,

Er zijn meerder mensen die hier last van hebben, wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Het is natuurlijk extra vervelend dat jullie abonnement hierdoor is afgesloten.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je klantnummer, geboortedatum en volledige adres?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Sodeletuut,

Er zijn meerder mensen die hier last van hebben, wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Het is natuurlijk extra vervelend dat jullie abonnement hierdoor is afgesloten.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je klantnummer, geboortedatum en volledige adres?

Groetjes, Maris
Gedaan. Dank je wel Maris!
Badge
Hoi @Sodeletuut, aangezien alles gelukkig snel was opgelost sluit ik dit Topic!

Groetjes, Maris