beantwoord

Unlimited bundel, buiten bundel?

• 17 september 2018
  • 6 reacties
  • 416 x bekeken

Hallo,

Ik ben in bezit van unlimited.
Nu was mijn internet bundel op, stuurde een sms naar 1280 met text nog 1gb. Geen bericht terug gehad. Dus stuurde paar keer 10 naar 1280. Paar minuten later kreeg ik bericht terug dat ik weer kon internetten. Vandaag log ik in op mijn tele2 en tot mijn schik was ik 69euro buiten mijn bundel ?

Moet ik nu betalen? Want heb dit niet verbruikt
Mijn klantnummer is *privégegevens verwijderd door moderator*

Mvg
Daniel
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 19 september 2018, 17:41

Hi Daantje1982,

Ik zie dat er inderdaad geen reactie is gekomen op de sms. Ik zal de bundels voor nu vergoeden (in totaal 60 euro). Mocht je weer problemen hebben met het aanvragen van nog 1GB, laat het dan weten zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De extra 1gb bundels betaal je niet bij een unlimited abonnement. Op de factuur staat sttaks precies waar je die 69 euro voor moet betalen. Misschien heb je van Nederland NAAR de EU gebelt?
Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je internetbundels van 10 GB hebt aangevraagd door 10 naar 1280 te sturen.
Aangezien je onbeperkt internet hebt is dit natuurlijk niet nodig, je kunt de 1GB aanvragen door NOG 1GB te sturen naar 1280.
Je kan dit overigens ook aanvragen via Mijntele2. Wat is de reden dat je 10 bent gaan smsen?

Alles over onze bundels kun je hier vinden.

Groetjes,

Hinke
@Hinke van Tele2

Hoi,

Ik was door mn 5gb bundel heen, dus stuurde nog 1gb naar 1280. Geen response, nog paar keer gedaan. Toen kwam er links boven in me telefoon te staan login op tele2. Daar opgedrukt en kwam website met bundels. Dus dacht misschien dat veranderd is. Dus heb 10 naar 1280 gestuurd en kreeg daar wel sms op terug.

Nu staat me dagelijks gebruik wel op 5gb per dag alleen buiten bundel is zeer hoog. ??

Heb bijlage bijgedaan van me sms app

Mvg
Daniel
Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Ik zie dat er inderdaad geen reactie is gekomen op de sms. Ik zal de bundels voor nu vergoeden (in totaal 60 euro). Mocht je weer problemen hebben met het aanvragen van nog 1GB, laat het dan weten zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes,

Hinke
@Hinke van Tele2

Hoi,

Bedankt,

Ik heb dit wel eens eerder gehad had toen bericht gestuurd met andere text, tijdje geleden kreeg toen wel een sms terug dat dat bericht niet voor unlimited was, en dat nog 1gb naar 1280 moest sturen..
Ik zal het even in de gaten houden als het vaker gebeurd. Is het niet mogelijk dat deze bundels geblokkeerd kunnen worden voor unlimited abonnees?

Mvg
Daniel
Reputatie 4
Badge
Hi Daantje1982,

Graag gedaan! En nee we hebben helaas geen mogelijkheid om dit te blokkeren.

Groetjes,

Hinke