beantwoord

unlimited bundel

  • 18 January 2021
  • 2 reacties
  • 172 x bekeken

Hallo, ik heb de volgende vraag. Sinds kort is het bij jullie zo dat eerst de dagbundel bij een unlimeted abonnement op gaat, en daarna pas de bundelbooster. (eerder werd eerst de bundelbooster opgemaakt). Ik kan pas een nieuwe bundelbooster opvragen als de andere helemaal leeg is.

Maar dat betekent dus dat ik op dat moment helemaal geen bundel meer heb, omdat dan de dagbundel en de bundelbooster op zijn. En dan? Moet ik dan betalen voor data die ik gebruik om nieuwe booster aan te vragen? Graag een oplossing voor dit probleem. Ik ben niet van plan te betalen terwijl ik een unlimited abonnement heb.

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2021, 14:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is altijd omschreven dat je eerst de dagbundel en dan de aanvullingen opmaakt. Maar ook het feit dat je niet 1 maar wel 100 aanvullingen direct achter elkaar kon aanvragen was een fout op het oude netwerk, dus misschien werkte de volgorde ook anders dan omschreven.

Gelukkig kun je als er 80% van de bundels verbruikt is al een nieuwe aanvragen. Als het 100% op is kun je nog steeds de Tele2 app gebruiken om een nieuwe bundelbooster aan te vragen of natuurlijk een sms sturen. De bundelboosters zijn gratis voor unlimited klanten. De data om een nieuwe aan te vragen wordt niet berekend.

Bedankt voor je snelle reactie! Ik zal eens kijken of het lukt