beantwoord

unlimited

• 26 juli 2019
  • 7 reacties
  • 263 x bekeken

Waarom lukt het weer niet met Tele2?
Vd wk contact gehad over unlimeted. Als ik dat voor 1 dag gebruik, gaat dan eerst mijn bundel op?
Antwoord van Tele2: nee hoor, zodra je unlimeted start, gaat je eigen dataverbruik op pauze.
Na paar uurtjes internetten met unlimeted is mijn data bijna op.
Graag zsm corrigeren Tele2
icon

Beste antwoord door Malamute 26 juli 2019, 15:46

Dit staat er op de Mijn Tele2 website als ik bij bestellen kijk:

24 uur Unlimited (in Nederland)
Met 24 Uur Unlimited Data heb je in Nederland 24 uur lang internet met een onbeperkt aantal GB's aan data. In de EU krijg je met deze bundel tot 1,1 GB aan data per 24 uur.

Die Unlimited voor 1 dag is dus alleen Unlimited in Nederland, in de EU krijg je maar 1,1GB data op die dag, dus als je door die 1,1GB data heen bent gaat het i.d.d. weer uit je originele bundel.

Als je buiten Nederland maar wel in de EU meer dan 1,1GB extra data wilt kan je voortaan dus beter een andere bundel nemen, die zijn helaas wel duurder.

(Ik ben overigens niet van Tele2, de medewerkers van Tele2 hebben dit ook in hun naam staan)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wat je verteld is klopt, je normale bundel wordt gepauzeerd.
Hoe krijg je die melding, via SMS, de App of zie je dat op de Mijn Tele2 website?
Of heb je soms een limiet ingesteld op je telefoon zelf en geeft die een melding?
Hallo, bedankt voor uw snelle antwoord!! Leuk!
Ik heb unlimeted aangeschaft voor navigatie naar Frankrijk en na paar uur stopte het internet. Kreeg de melding middels sms dat mijn bundel op is.
Stond dus vast rond Parijs en wist niet meer waarheen ik moest...Internet was op.
Mijn vrouw heeft snel een extra bundel erbij moeten kopen op mijn account van 10 euro.
Ik heb nu weer internet, maar dat gaat van de laatste bundel van 10 euro af. Mijn eigen bundel is dus ook op en unlimeted werkt niet.
Ik zie graag dat de kosten van 10 euro niet in rekening worden gebracht en dat mijn bundel die ongeveer nog de helft was, weer terug gezet wordt.
Vr gr Marnix
Reputatie 4
Badge +1
Dit staat er op de Mijn Tele2 website als ik bij bestellen kijk:

24 uur Unlimited (in Nederland)
Met 24 Uur Unlimited Data heb je in Nederland 24 uur lang internet met een onbeperkt aantal GB's aan data. In de EU krijg je met deze bundel tot 1,1 GB aan data per 24 uur.

Die Unlimited voor 1 dag is dus alleen Unlimited in Nederland, in de EU krijg je maar 1,1GB data op die dag, dus als je door die 1,1GB data heen bent gaat het i.d.d. weer uit je originele bundel.

Als je buiten Nederland maar wel in de EU meer dan 1,1GB extra data wilt kan je voortaan dus beter een andere bundel nemen, die zijn helaas wel duurder.

(Ik ben overigens niet van Tele2, de medewerkers van Tele2 hebben dit ook in hun naam staan)
Reputatie 7
Badge
In een paar uur 1 GB verstoken aan uitsluitend navigatie verbaast me behoorlijk. Ben ik nog nooit bij in de buurt gekomen.
Reputatie 4
Badge +1
Lijkt mij ook niet, dataverbruik bij Google Maps gaat wel een stuk harder als je hem op satellietbeelden i.p.v. normaal zet maar zelfs dan kom je daar niet aan denk ik.
Maar aangezien hij het over internetten heeft denk ik dat er ook wel 1 en ander aan wat anders is verbruikt, b.v. muziek streamen..
Reputatie 4
Badge
@marnix1475 Alle informatie over de 24 uur unlimited bundel vind je hier. Een paar uurtjes navigatie gebruiken kost je zeker geen 1,1 Gb dan zijn er ook andere apps die data hebben verbruikt.
Het kan zijn dat je dit niet in de gaten hebt gehad omdat sommige apps op de achtergrond data blijven opvragen. Je kunt via de taakbeheer in je toestel zien welke apps actief zijn en eventueel afsluiten.
Vind hier nog handige tips voor dataverbruik.

In je MijnTele2 account kun je zien hoeveel data je hebt verbruikt en bij 80 en 100% verbruik sturen we je een SMS.

Een tip: wil je tijdelijk meer data verbruiken denk dan eens aan een upgrade. Je kunt namelijk op elk moment je bundel verhogen. Kijk hier maar eens.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra