Unlimited!

Toon eerste bericht

148 Reacties

Ook bij mij, van 4GB naar unlimited kost €29 p/m i.p.v. de vermelde €25. En @simnlru, ik heb hier ook last van. Ik zit er 8 cent overheen, maar ik had voor het upgraden nog 3GB over... Ik hoop niet dat het verder stijgt
Ipv 25 euro per maand moet ik 29 euro per maand betalen als ik naar unlimited wil via mijn tele2. Jammer dat bestaande klanten weer niet mee kunnen profiteren van de nieuwe abonnementen.
Beetje jammer dat ik, als bestaande klant 29 euro per maand betaal in plaats van de 25 euro per maand.. Ik ga er als nog op vooruit, maar helaas.
Timkleintjens schreef:

Hoezo moet ik als bestaande klant 4 euro meer gaan betalen als ik wil upgraden naar unlimited. (Heb nu 8gb en onbeperkt is 25 en upgrade zou 29 worden). Terwijl nieuwe klanten 25 euro gaan betalen voor het zelfde abonnement. Dacht dat er een prijs verlaging kwam van de bestaande abonnementen maar die is schijnbaar ook alleen voor nieuwe klanten voorbehouden.

Ja, hier ook...
Vanochtend de upgrade doorgevoerd. Erg goede actie van Tele2!!😍

Ik ging van onbeperkt bel + 10 GB (25euro) naar Unlimited data (ook €25).
De 10 GB bundel kostte €19 en de Unlimited databundel ook. Vandaar dat er bij mij geen prijsverschil of buitenbundel kosten zijn.

Ik zou als ik jullie was even een dag wachten en kijken wat er gebeurt in je Tele2.
Abonnement aanpassen gaat van 36 naar 30 euro. als ik m'n abonnement verleng (dus eigenlijk een nieuwe aanvraag) is het 26 euro in de maand. Van waar dit verschil? Gewoon verlengen of 1 of 2 dagen wachten om te kijken of het zichzelf aanpast?
Ik zou het later vandaag nog even bekijken als ik jou was.

Klopt het dat je een maandelijks opzegbare simonly hebt? Je noemt namelijk de prijs van €26 per maand. Wanneer je een contract voor 2 kaar afsluit zou de prijs namelijk €25 moeten zijn.
FesterAddams schreef:

Ik zou het later vandaag nog even bekijken als ik jou was.

Klopt het dat je een maandelijks opzegbare simonly hebt? Je noemt namelijk de prijs van €26 per maand. Wanneer je een contract voor 2 kaar afsluit zou de prijs namelijk €25 moeten zijn.

Ja dat klopt. Daar had ik bij het afsluiten van mijn contract bewust voor gekozen. Ieder geval bedankt voor de reactie!
Bij mij is hij nog niet ingevoerd moet ik dit handmatig doen of gaat het automatisch?
Zou fijn zijn als iemand van tele2 even zou reageren.
Naar mijn weten zou het voor de 24GB automatisch gaan.
Reputatie 6
Badge +5
Beste dames en heren,
Bedankt voor jullie reacties hier in het topic over Unlimited.
Ik wil graag 1 ding als eerst vertellen:
Zijn er zaken niet duidelijk met jouw eigen abonnement, bundel of MijnTele2? Maak dan een nieuw topic aan:
Stel een vraag
Zo kan een moderator jou goed en snel helpen (tip: Vul je klantnummer & geboortedatum in bij je profiel, zodat een moderator meteen in het systeem kan kijken).

Een aantal van jullie hebben nu dus Unlimited. Super! In MijnTele2 zou je het moeten zien staan.
Als het nog niet goed staat, of er is iets onduidelijk, horen we dit ook graag van jullie.
Let op, ook hier moet ik jullie vragen om problemen met jouw eigen abonnement te vermelden in een nieuw topic. Zo kunnen we je het snelst helpen.

We doen nu ons best om iedereen van 24GB naar Unlimited te krijgen.
Vriendelijke groet, Ben
Reputatie 7
Badge +4
Jeffa0118 schreef:

Abonnement aanpassen gaat van 36 naar 30 euro. als ik m'n abonnement verleng (dus eigenlijk een nieuwe aanvraag) is het 26 euro in de maand. Van waar dit verschil? Gewoon verlengen of 1 of 2 dagen wachten om te kijken of het zichzelf aanpast?

Dan moet je verlengen via www.tele2.nl/verlengen
Reputatie 6
Badge +5
De volgende melding is zojuist geplaatst:
Unlimited en kosten nieuwe bundels - Tele2 Forum.
We zijn op de hoogte van de actuele stand van zaken.
Ik dank iedereen die meldingen hier heeft geplaatst over onjuistheden. Hierdoor kunnen we snel actie ondernemen.
Dat is toch waar je een community voor hebt 🙂
Mochten er nog andere vragen zijn, hoor ik het graag van jullie.
Groet, Ben
Ben van Tele2 schreef:

In deze forum post staat:

Update 17.00:
Klanten die voor een Unlimited bundel (Unlimited Data + Bel/SMS) een prijs van EUR 29 krijgen, gaan alsnog EUR 25 per maand betalen. Deze correctie wordt as we speak uitgevoerd. Alle klanten gaan maximaal €25 betalen voor Unlimited Data!

Ik zie nog steeds 29 Euro staan bij het overgaan naar Unlimited. Ik neem aan dat het nog niet helemaal is overgenomen in het systeem? Ik heb nog een "oude" abonnement (8GB).

Bedankt voor het antwoorden van de vragen.
Dit dus:

Helaas dus ondanks de melding nog niet helemaal gefixed, een update zodra dit echt is gefixed is zeker welkom, dan ben ik ook om 🙂
Hallo. Zou ik mijn huidige abbo over kunnen zetten naar Unlimited?

Goos Mante
Reputatie 6
Badge +5
rtro schreef:

Ben van Tele2 schreef:

In deze forum post staat:

Update 17.00:
Klanten die voor een Unlimited bundel (Unlimited Data + Bel/SMS) een prijs van EUR 29 krijgen, gaan alsnog EUR 25 per maand betalen. Deze correctie wordt as we speak uitgevoerd. Alle klanten gaan maximaal €25 betalen voor Unlimited Data!

Ik zie nog steeds 29 Euro staan bij het overgaan naar Unlimited. Ik neem aan dat het nog niet helemaal is overgenomen in het systeem? Ik heb nog een "oude" abonnement (8GB).
Bedankt voor het antwoorden van de vragen.

Goed dat je het ons nog laat weten. We doen er alles aan om in onze achterliggende systemen de oplossingen toe te passen.
Zou je alsjeblieft nog een eigen topic willen aanmaken? Dan kan een moderator voor jou aan de slag om te kijken wat de stand van zaken is.
(Vul je klantnummer en geboortedatum in bij je profiel, zodat een moderator de gegevens heeft om alles op te zoeken).

@Koldewb Het bovenstaande antwoord aan rtro geldt ook voor jou. We zijn blij met je melding en we willen graag voor je aan de slag gaan. Maak ook alsjeblieft een topic aan door een vraag te stellen en vul al je gegevens in bij je profiel.

GoosW schreef:

Hallo. Zou ik mijn huidige abbo over kunnen zetten naar Unlimited?
Goos Mante

Ja, dat kan. Check de veelgestelde vragen op onze Unlimited Info pagina.

Groet, Ben
Hoi allemaal!

Ik heb zojuist mijn 4000MB abonnement overgezet naar Unlimited Data, alleen klopt het dat er bij 'verbruik' 5000MB staat aangegeven? Vind het best raar namelijk want volgens mij is 5000MB niet unlimited..

Ik hoor graag van jullie.
Reputatie 6
Badge
Na die 5GB dien je een bericht te sturen waardoor je weer 5GB krijgt toegewezen (zonder extra kosten uiteraard). Dit systeem is vermoedelijk om te voorkomen dat er langdurige streams of downloads over de verbinding lopen of dat het als vaste internetlijn wordt gebruikt.
Reputatie 6
Badge
Ohja ook geldt dat je elke dag een 5GB bundel krijgt. Je hoeft dus alleen een bericht te sturen indien je binnen een dag meer dan 5GB verbruikt.
Reputatie 6
Badge +5
xdiooon schreef:

Hoi allemaal!
Ik heb zojuist mijn 4000MB abonnement overgezet naar Unlimited Data, alleen klopt het dat er bij 'verbruik' 5000MB staat aangegeven? Vind het best raar namelijk want volgens mij is 5000MB niet unlimited..
Ik hoor graag van jullie.

Het klopt dat het zo in MijnTele2 staat xdiooon. Super cool dat je nu op Unlimited zit! Awesome!

Dit geldt er nu voor jou. De overstap van 4000MB per maand naar Unlimited! Unlimited is ook echt unlimited en dat begint bij 5000MB per dag! In MijnTele2 zie je dan ook "Nog 1 dag resterend". Elke dag krijg je nu dus een nieuwe 5GB bundel.
Is deze (bijna) op, dan kan je 1GB extra bestellen (gratis) per sms. stuur het volgende: NOG 1GB naar 1280 (allemaal hoofdletters). Dan heb je weer 1GB op volle snelheid.
Zie ook dit plaatje:

Hier vind je nog een keer alle info:
Unlimited Info - Tele2 Mobiel
Check vooral de veelgestelde vragen.

Ik hoop dat het duidelijk is zo. Laat het ons weten als we nog meer voor je kunnen betekenen.
Vriendelijke groet,
Ben
Ben van Tele2 schreef:

Voor 25 euro per maand heb je het. Unlimited data, bellen en sms'en.
Vanaf woensdag 17 mei 2017 is het zover. Unlimited!

En ja, je leest het goed...
Voor maar 25 euro per maand!
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Lees er meer over hier:
Unlimited & Snel 4G-Internet - Tele2.nl

De landelijke media maken er ook melding van:
NOS.nl
Nu.nl
Tweakers.net

Heb je vragen?
Laat het hieronder weten.
We horen graag van jullie.
Groet,
Ben

Kan ik het abonnement gebruiken om mijn ADSL aansluiting te vervangen met behulp van een 4G router?
Reputatie 4
Badge +2
ewagemaker schreef:

Ben van Tele2 schreef:

Lees er meer over hier:

NOS.nl
Nu.nl
Tweakers.net

Heb je vragen?
Groet,
Ben

Kan ik het abonnement gebruiken om mijn ADSL aansluiting te vervangen met behulp van een 4G router?

Nee dat mag niet, je mag wel je telefoon als Hotspot gebruiken maar het hoofdgebruik moet dus vanaf je mobiele toestel komen en niet vanaf een 4G router. Staat ook in de voorwaarden: https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/11/Fair_Use_Policy_Mobiel_mei_2017.pdf
ItsNaud schreef:

ewagemaker schreef:

Ben van Tele2 schreef:

Lees er meer over hier:

NOS.nl
Nu.nl
Tweakers.net

Heb je vragen?
Groet,
Ben

Nee dat mag niet, je mag wel je telefoon als Hotspot gebruiken maar het hoofdgebruik moet dus vanaf je mobiele toestel komen en niet vanaf een 4G router. Staat ook in de voorwaarden: https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/11/Fair_Use_Policy_Mobiel_mei_2017.pdf

Reageer