Sticky

Unlimited!

Reputatie 3
Badge +5
Voor 25 euro per maand heb je het. Unlimited data, bellen en sms'en.
Vanaf woensdag 17 mei 2017 is het zover. Unlimited!

En ja, je leest het goed...
Voor maar 25 euro per maand!
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Lees er meer over hier:
Unlimited & Snel 4G-Internet - Tele2.nl

De landelijke media maken er ook melding van:
NOS.nl
Nu.nl
Tweakers.net

Nog niet overtuigd? Lees dan ons blog 10 Redenen waarom je niet zonder onbeperkt data kunt.

Heb je vragen?
Laat het hieronder weten.
We horen graag van jullie.
Groet,
Ben

118 Reacties

Goed nieuws!

Zal unlimited ook beschikbaar worden voor zakelijke klanten?
Weet iemand of de toestel prijzen gelijk blijven of gaan dezen omhoog? Want als dezen omhoog gaan ben je nog niks goedkoper uit🐘
Badge
Charlie.1992 schreef:

Goed nieuws!

Volgens mij staat daar iets over op hun website: https://www.tele2.nl/zakelijk/
Ik heb nu een 2 jarig contract met 4 gig internet
Wat gaat het mij kosten als ik unlimited wil ?
Ik betaal nu 45 euro in de maand
aagje schreef:

Charlie.1992 schreef:

Goed nieuws!

Volgens mij staat daar iets over op hun website: https://www.tele2.nl/zakelijk/

Top! Dankjewel. Die had ik gemist eerder.
Badge
Edwinhgv schreef:

Vanaf woensdag is het te koop, er staat dan je dan in de mijn.tele2.nl een upgrade kunt aanvragen. Dan zal de prijs er ook wel bij staan. (Als het al kan)
Ik zou ook graag willen weten of de toestelprijzen omhoog gaan, want anders bestel ik morgen nog gauw een abonnement.
Het is dus mogelijk om dit abbonement als vervanger voor het vaste internet te gebruiken met als enige verschil dat ik na 5 gygabite steeds een smsje moet sturen?
Reputatie 4
Badge +4
Iphone7128 schreef:

Ik zou ook graag willen weten of de toestelprijzen omhoog gaan, want anders bestel ik morgen nog gauw een abonnement.

Dat is altijd afwachten, er zijn gelukkig ook r(etailers) die eigen toestellen verkopen met abonnementen van providers. Vaak kopen die partijen in en kunnen soms tijdelijke acties bieden voor bepaalde modellen.
Inderdaad Eric dat is inderdaad vaak voordeliger.
Zo heb ik de s8 plus in bezit kunnen krijgen voor 583 euro toestelkosten.
Hoefde ik niet langover te denken. 😀
Kan je als huidige klant waarvan het huidige contract nog loopt, upgraden naar dit abonnement?
De 100 min/sms icm 10 gb gaat per maand minder kosten. Dien je als klant van dit maandelijks opzegbaar abbonement zelf actie te ondernemen of gaat het automatisch aangepast worden?
Reputatie 2
Badge
Gelukkig heb ik keurig gewacht en niet direct naar T-Mo gegaan, het feit dat bij Tele2 maandelijks opzegbaar is vind ik super.

2 daagjes wachten nog en ik kan de data warning uit zetten.
Reputatie 3
Badge +5
Edwinhgv schreef:

@Edwinhgv & @erikdewekker
Vanaf het moment dat je abonnement nog vier maanden loopt, kun je verlengen naar onze nieuwe 4G-abonnementen. Maandelijks opzegbare abonnementen kun je altijd omzetten naar een ander abonnement (met 1 maand, of 24 maanden looptijd).
Maar, omdat we zo blij zijn met onze vaste klanten, vervangen we bij al onze 4G abonnementen de 24GB bundel door Unlimited data, automatisch voor alle klanten met een 24GB bundel. Hierna kunnen ook klanten met een kleinere databundel overstappen naar Unlimited. Upgraden kan altijd, via MijnTele2.

Verder zal Unlimited (en de andere abonnementen) vanaf morgen in de shop online beschikbaar zijn.
Wij bieden maandelijks opzegbare abonnementen, niet alleen voor Sim Only maar ook voor een abonnement met toestel.
Meer info hierover kan je vinden op deze pagina:
Unlimited & Snel 4G-Internet - Tele2 Mobiel

Ik hoop zo de vragen te hebben beantwoord.
Als er meer vragen zijn, ontvangen we die weer graag in een reactie hieronder.
Ik zal mijn best doen om alle vragen te beantwoorden.
Groet, Ben
Vraagje is 25 euro unlimited ook als besluit van mijn 10gb en 100 bel sms van 21 euro per maand wil overstappen?
erikdewekker schreef:

Kan je als huidige klant waarvan het huidige contract nog loopt, upgraden naar dit abonnement?

Ja, ik heb gisteren gebeld met de klantenservice. Ik heb zelf ook een lopend contract bij Tele2. De 24GB bundel wordt omgezet in een unlimited bundel, hier kun je altijd naar upgraden. Echter over de prijs kon nog geen uitspraak worden gedaan. Ik hoop natuurlijk dat dit de nieuwe prijs van €25,- wordt en niet de €31,- die er nu voor in rekening wordt gebracht.
Reputatie 3
Badge +5
simnlru schreef:

Vraagje is 25 euro unlimited ook als besluit van mijn 10gb en 100 bel sms van 21 euro per maand wil overstappen?

Een upgrade is altijd mogelijk. Let wel, bij Unlimited geldt dat je unlimited data, bellen en sms'en krijgt. de 100 bel/sms wordt dus ook unlimited.
Vanaf morgen is het beschikbaar. Via MijnTele2 kan je het dan allemaal zelf instellen.
Voor meer info, check even de veelgestelde vragen op de infopagina: Info over Unlimited 4G - Tele2 Mobiel.
Dit stukje is vooral even belangrijk:

"Ik heb al een abonnement bij Tele2. Ga ik nu voor hetzelfde geld automatisch over naar Unlimited?"
De bestaande en nieuwe 4G-abonnementen zijn niet met elkaar te vergelijken. Maar we zijn blij met onze vaste klanten, daarom vervangen we bij al onze 4G-abonnementen de 24GB bundel automatisch door Unlimited Data. Hierna kunnen ook klanten met een kleinere databundel overstappen naar Unlimited, eenvoudig via MijnTele2 of via onze klantenservice.

Check dus vanaf morgen MijnTele2 om te zien of je ook naar Unlimited kan.
Groet, Ben
Misschien dat ik overstap echter nog wel een addertje.... wat zijn straks de kosten na 8 juni voor bellen naar een ander EU land? Dit hoeft volgend de regelgeving namelijk niet in de bundel, hiervoor mogen wel extra kosten worden berekend.

Daarnaast vind ik de databundel van 6Gb in de EU nog wat twijfelachtig...
Reputatie 4
Badge +4
Dat klopt en dat blijft zo, althans er staat niets over in de voorwaarden. Dus nu eerst unlimited data en bellen/sms binnen NL naar NL. Na 8 juni het voorgaande PLUS 6 Gb roaming in overige landen van de EU en onbeperkt bellen/sms naar EU nummers.
Die 6 GB heeft te maken met de Brussel wetgeving. Die wordt elk jaar in Juni (wettelijk) verhoogd omdat de prijzen tussen operators (wettelijk) wordt verlaagd. Dat ligt voor de komende 5 jaar al vast.
Hoezo moet ik als bestaande klant 4 euro meer gaan betalen als ik wil upgraden naar unlimited. (Heb nu 8gb en onbeperkt is 25 en upgrade zou 29 worden). Terwijl nieuwe klanten 25 euro gaan betalen voor het zelfde abonnement. Dacht dat er een prijs verlaging kwam van de bestaande abonnementen maar die is schijnbaar ook alleen voor nieuwe klanten voorbehouden.
Timkleintjens schreef:

Hoezo moet ik als bestaande klant 4 euro meer gaan betalen als ik wil upgraden naar unlimited. (Heb nu 8gb en onbeperkt is 25 en upgrade zou 29 worden). Terwijl nieuwe klanten 25 euro gaan betalen voor het zelfde abonnement. Dacht dat er een prijs verlaging kwam van de bestaande abonnementen maar die is schijnbaar ook alleen voor nieuwe klanten voorbehouden.

raar ik kan gewoon naar van 10gb naar unlimited voor de zelfde prijs 😀
Zo super dit en laat me 100 bel en sms lekker staan en betaal 21 euro per maand! Super tele2!
Reputatie 2
Badge
simnlru schreef:

Timkleintjens schreef:

raar ik kan gewoon naar van 10gb naar unlimited voor de zelfde prijs 😀
Zo super dit en laat me 100 bel en sms lekker staan en betaal 21 euro per maand! Super tele2!

Ik zou dat niet zo snel vertrouwen , kijk wat Ben geschreven heeft:

Let wel, bij Unlimited geldt dat je unlimited data, bellen en sms'en krijgt. de 100 bel/sms wordt dus ook unlimited. 

Volgens mij berekent mijn Tele2 nog niet goed wat een upgrade moet gaan kosten.

Ik zou autistisch over gezet moet worden (ik heb nu 24GB met onbeperkt bellen) en de kosten moeten van 36€ naar 26€ gaan, toch heb ik op mijn Tele2 gekeken, ik ben nog niet over gezet, en als ik handmatig upgrade betaal ik 30€ p/m.
Toen de abonnementen van 8gb naar 10gb gingen heb ik er als bestaande klant ook al niet van geprofiteerd en nu schijnbaar weer niet. Wat een beetje jammer is aangezien ik al best lang klant bij tele2 ben.
Hier ook van 4 gb naar unlimited wordt 29 euro??
Krijg nu wel doodleuk dat 9,86 euro uit mijn bundel ben maar toen nrt stond het nog op 0.. is dit een fout in jullie systeem? Want zoals jullie in mijn screenshot zien kan dit niet..
Want haf voordat ik de bundel aanpaste had ik nog 8000 mb over van de 10000 mb.

Reageer