beantwoord

Unlimited €3 duurder


Ik zag dat tele2 de tarieven voor unlimited (internet/bellen/sms) heeft verhoogd naar €28 (2j) en €30 (maandelijks opzegbaar). Gaat dat nieuwe tarief ook gelden voor de klanten die al een maandelijks opzegbaar abonnement hebben lopen?

icon Beste antwoord door Rena Chan 27 april 2018, 10:20

Huidige klanten, zijn niet geïnformeerd over de nieuwe tarieven, dat betekent dat vooralsnog blijf je de oude prijs betalen (tenzij je gaat verlengen).

Als Tele2 een prijs verhoging voor nieuwe klanten wilt gaan voeren, wordt je eerst geïnformeerd en dan krijg je de optie om op te zeggen (wat niet echt uitmaakt als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt)

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Huidige klanten, zijn niet geïnformeerd over de nieuwe tarieven, dat betekent dat vooralsnog blijf je de oude prijs betalen (tenzij je gaat verlengen).

Als Tele2 een prijs verhoging voor nieuwe klanten wilt gaan voeren, wordt je eerst geïnformeerd en dan krijg je de optie om op te zeggen (wat niet echt uitmaakt als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt)
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen