beantwoord

Uitstellen opzeggen/verlengen/overstappen

• 1 april 2016
  • 7 reacties
  • 339 x bekeken

Hoi Tele2,

Deze maand loopt mijn mobiele abonnement af, maar ik zit op het moment in het buitenland en heb geen tijd om uit te zoeken wat ik hierna met mijn abonnement wil. Zit ik, als ik te laat ben met opzeggen/verlengen/overstappen, vast aan een nieuw abonnement? Zo ja, is het mogelijk om mijn opzeg/verleng/overstap -termijn een maandje te verlengen, zodat ik als ik weer thuis ben alles rustig uit kan zoeken? Op het moment gebruik ik mijn nummer niet btw.

Mvg, Meike
icon

Beste antwoord door karin 1 april 2016, 17:33

Hoi Meike

Als een abonnement afloopt vervalt het niet hoor, het loopt gewoon door maar wordt maandelijks opzegbaar je zit dus niet weer aan een abonnement vast. Dus je kunt rustig wachten tot je weer thuis bent om daarna te verlengen met eventueel een nieuw toestel of om eventueel over te stappen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Hoi Meike

Als een abonnement afloopt vervalt het niet hoor, het loopt gewoon door maar wordt maandelijks opzegbaar je zit dus niet weer aan een abonnement vast. Dus je kunt rustig wachten tot je weer thuis bent om daarna te verlengen met eventueel een nieuw toestel of om eventueel over te stappen.
Reputatie 6
Badge +1
Het is wel mogelijk dat de abonnementsprijs per maand hoger is na afloop van het contract. Omdat er vaak sprake is van een kortingsactie ten tijde van het afsluiten. Bij overstappen naar een andere aanbieder betaal je meestal eenmalig 'entreegeld'
Dat klopt Raaf 12 als je tijdens je abonnement korting kreeg vervalt deze korting wanneer je contract afloopt.
Bij verlenging betaal je geen aansluitkosten, bij overstappen naar andere provider meestal wel bij je nieuwe provider.

Maar de vraag was of het mogelijk is de opzeg/verleng/periode met een maand te verlengen. Het antwoord daarop is hierboven gegeven.
Reputatie 6
Badge +1
Dat klopt ik denk ook altijd met de klant mee of er nog andere voetangels en klemmen zijn. Persoonlijk vind ik alle relevante info rondom het eindigen van een abonnement van belang. Dat ik jouw antwoord aanvul zou je ook niet als een nutteloze toevoeging van mijn kant moeten interpreteren. Ik hoop dat de vragensteller tevreden met het antwoord is.
kan ik mijn abonnement via internet opzeggen
Nee opzeggen kan uitsluitend telefonisch via 020-7544444
@Raaf

Jouw aanvulling op mijn antwoord zie ik niet als nuttelloze toevoeging en nergens interpreteer ik dat.
Ik interpreteer misschien wel Meike's vraag anders