beantwoord

Twee lopende abonnementen

  • 16 September 2022
  • 1 reactie
  • 53 x bekeken

Ik heb een paar maanden geleden een sim only abbonement afgesloten bij TELE2 . kort daarna heb ik een Mobiel met abbonement afgesloten. 

 

Ik heb hier toen contact over gehad met de helpdesk, aangezien ik blijkbaar een factuur van een bedrag had gekregen waar ik niks van snapte..

 

Ik had gewoon begrepen qua wat er op de site van TELE2 stond dat het lopende sim only abbonement zou worden overgezet in een Mobiel met abbonement..

 

Bleek dit dus niet zo te zijn , maar tele2 heeft alsnog de telefoon opgestuurd, facturen gestuurd, bijbehorende simkaart gestuurd… 

 

Na een lange discussie met de man aan de telefoon gaf hij aan nog een bericht te hadden gestuurd via de SMS.. Dat was op de dag dat mijn nieuwe telefoon geleverd was en toen ik alles had overgezet op mijn nieuwe telefoon , zijn er veel gesprekken verloren gegaan en ik was daarom dus ook helemaal niet op de hoogte van dit hele probleem.. 

 

Na een lang gesprek met de TELE2 medewerker had hij gezegd dat hij mij zou willen matsen door het sim only abbonement kwijt te schelden aangezien het een slechte communicatie vanuit beide kanten was.

 

Nu een paar weken verder en krijg ik opeens een bericht dat het verzoek is afgewezen en nu vanaf eind september 1 x Sim only abbonement en 1 x Mobiel met abbonement moet betalen….

 

 

Iemand die mij hierbij kan helpen?

Wil namelijk echt niet voor 2 abbonementen tegelijk gaan betalen en zeker niet als de tele2 medewerker aan de klantenservice me wat anders beloofd heeft

 

 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 18 September 2022, 13:11

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi @allyson.bx

Welkom op de Tele2 Community! Wat goed dat je ons hebt gevonden. Heb je dit inmiddels al opgelost? Of is dit nog steeds een lopende zaak. Mocht ik je ergens bij kunnen helpen, wil je mij dan een DM sturen met de volgende gegevens? Je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijken wat er precies is gebeurd en wat ik voor je kan doen. 

Reageer