beantwoord

Trek het internet leeg in de EU

• 21 November 2016
  • 15 reacties
  • 409 x bekeken

• Forumkenner pur sang
  • 142 reacties
Hoi allemaal,

ik lees steeds de reclame van trek het internet leeg in de Eu.

echter ben ik onlangs in Spanje geweest, Tenerife wel te verstaan, mijn partner op een concullega netwerk had wel 4G en ik op Tele2 had 3G als max.

Er blijkt geen contract te zijn in de EU voor 4G.

Dan kloppen die reclames toch niet lijkt mij ?

Wat zie ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 2 December 2016, 13:35

Wat Eric zegt klopt, 4G roaming is op dit moment nog niet beschikbaar in het buitenland. De reclame gaat meer over aantrekkelijke bundels/tarieven, en niet per se over 4G.

Ik zal dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op 3G netwerken kun je het internet ook leegtrekken hoor.
Ook zijn de databundels van Tele2 erg goedkoop in het buitenland.
B.v. 10 euro voor 1 Gig die 30 maanden geldig is..
Dat is geen antwoord Eric. De reclame suggereert dat je op dezelfde voorwaarden het internet kan leegtrekken in Europa maar in de praktijk is dit niet waar.
Waarom dan deze zinloze reclame
Hoi allemaal,

echter ben ik onlangs in Spanje geweest, Tenerife wel te verstaan, mijn partner op een concullega netwerk had wel 4G en ik op Tele2 had 3G als max.

Wat zie ik verkeerd?

Het internet is natuurlijk niet leeg te trekken hé, dat is gewoon een metafoor.
Hoi allemaal,

Wat zie ik verkeerd?

klopt, maar verwijzend naar 4G wat er daar niet is dus 😞
Hoi allemaal,

Wat zie ik verkeerd?

klopt, maar verwijzend naar 4G wat er daar niet is dus :-(

Die uitspraak (reclame slogan) is voor Tele2, ik reageer ook alleen maar op de slogan ''trek het internet helemaal leeg'' waar dan ook.
Wat dus onmogelijk is.
@XSJLO. Ik ben het volledig met je eens. De propositie die (in Nederland) wordt gesuggereerd komt voor het buitenland totaal niet overeen. Ja ik heb dan nog wel 3G, maar vraag me werkelijk af welke afspraken Tele2 heeft gemaakt met de providers. 1 promille van de bandbreedte? En dan praat ik over steden met + 100K inwoners. Zit je soms op Edge te hannesen.

En weet je wat het is. Het is niet alleen dat je geen bereik hebt. Je navigatie van Google Maps hapert of wil je op trip advisor iets opzoeken, dan hapert het. Gaat nergens over. Ontzettend teleurstellend. En 80 keer de instelling checken van mijn telefoon biedt ook geen soelaas.

En wat nog meer gewoonweg irriteert is de communicatie van Tele2 hierover. En ik voel het al aankomen. Als straks de verplichte EU roamingkosten vervallen communiceert Tele2 hoe ge-weld-ig je nu ook in het buitenland 4g hebt. En hoe fantastisch en leuk het allemaal is. Tele2 is geschikt voor jongeren die net een abonnement kunnen betalen. Ik zing de rit uit en dan is het toedeloe.
Maar is er nog een moderator die het antwoord kan verstrekken?
Reputatie 7
Badge +4
Wat zoek je voor antwoord? Er is nog geen 4G roaming bij Tele2 en ze hebben het ook nog niet aangekondigd. Als het zover is dan zullen we het zeker horen c.q. ervaren in het buitenland.
Wat zoek je voor antwoord? Er is nog geen 4G roaming bij Tele2 en ze hebben het ook nog niet aangekondigd. Als het zover is dan zullen we het zeker horen c.q. ervaren in het buitenland.

Dat weten de medewerkers zelf ook niet aan de telefoon en op Twitter!

De ene zegt ja hoor je hebt gewoon 4G de volgende nee hoor, dat allen gebeurde op Tenerife.

Ik vind die nieuwe reclame dan ook niet passend, want je denkt dat je in de EU ook 4G hebt Eric!
Ik denk dat hij een officieel antwoord van Tele2 wil Eric, en niet van een zogenaamde medeklant.
Ik denk dat hij een officieel antwoord van Tele2 wil Eric, en niet van een zogenaamde medeklant.

Klopt Cypher, in dit geval wil het officiële antwoord omdat ik het al een aantal keren verkeerd kreeg en ik dacht dit is echt raar!

Normaal ben ik erg blij met een medeklant hoor!
Ik vind dat je wel gelijk hebt hoor, duidelijkheid is gevraagd.
Voor de klanten van Tele2, en voor Tele2 zelf ook al is het maar om slechte publiciteit te voorkomen.
dit kan ook gesloten worden!
Niemand durft te reageren, erg laf!
Reputatie 7
Badge +4
Het heeft niet met durven te maken. Er is gewoon geen 4g roaming en als ze dit al gaan aanzetten dan zullen ze dat niet als eerste op dit forum melden. Dat zal wel een pers announcement zijn en dan kunnen klanten er hier verder over praten.
Reputatie 4
Badge +3
Wat Eric zegt klopt, 4G roaming is op dit moment nog niet beschikbaar in het buitenland. De reclame gaat meer over aantrekkelijke bundels/tarieven, en niet per se over 4G.

Ik zal dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom