beantwoord

Trek het Internet helemaal leeg...

Tja, daar sta je dan op het station te kijken naar de reclame van Tele2. Trek het Internet helemaal leeg. Dit is niet de eerste keer dat ik het meld, maar wel de laatste keer.

Ik heb een 4G ready toestel, ben al jaren abonnee van Tele2, onlangs mijn abonnement verlengt, want dan zou ik 4G krijgen. Verlenging is ingegaan per oktober. Ik woon in Utrecht, hier is echt wel 4G dekking, maar helaas...

Ik ben niet de enige, maar ik snap het niet. Hoe kan Tele2 zeggen dat nieuwe klanten gebruik kunnen maken van het 4G netwerk, terwijl trouwe klanten maar moeten wachten.

Compensatie zou fijn zijn. En een melding dat ik op mijn brievenbus moet letten... is ook al van enige tijd geleden, niks, noppes nada.

Geen 4G, geen compensatie, niks noppes nada, dank je wel Tele2, fijne service...

Zou het mogelijk zijn dat de trouwe klanten die volledig klaar zijn voor de overstap, nu ook echt overgezet worden? Misschien een leuk sinterklaas cadeautje? En misschien fijn dat trouwe klanten zoals ik, die al erg lang lopen te wachten een leuke aanbieding ontvangen. Misschien een leuke boekenbon?

Dus, beste Tele2, graag actie, reactie en nogmaals, ACTIE!! Dat van die Robot weet ik nu wel, zet ons nu maar over, gewoon alsof de robot het doet, maakt mij niet uit hoe, maar DOE het nu!

Trek het Internet helemaal leeg........

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 8 december 2015, 09:04

Hoi Hoiti103,

Ik snap heel goed dat je stond te trappelen om gebruik te kunnen maken van het supersnelle 4G netwerk. Er waren wat complicaties waardoor het overzetten van alle klanten langer duurde dan dat we ingecalculeerd hadden.
Maar wat ontzettend goed om te lezen en vooral fijn om te lezen dat je het beroemde smsje gehad hebt 😉
Heb je alle instellingen goed staan? Want dan kun je genieten van het razendsnelle netwerk.
En uiteraard ben ik heel benieuwd wat je ervan vindt 🙂
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

En, ja ik ben ook overgezet! Cadeautje van Sinterklaas, 5 december kreeg ik het beroemde SMS'je dat ik vanaf nu gebruik kan maken van het 4G netwerk. Ben nu erg benieuwd naar mijn ervaringen.:?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hoiti103,

Ik snap heel goed dat je stond te trappelen om gebruik te kunnen maken van het supersnelle 4G netwerk. Er waren wat complicaties waardoor het overzetten van alle klanten langer duurde dan dat we ingecalculeerd hadden.
Maar wat ontzettend goed om te lezen en vooral fijn om te lezen dat je het beroemde smsje gehad hebt 😉
Heb je alle instellingen goed staan? Want dan kun je genieten van het razendsnelle netwerk.
En uiteraard ben ik heel benieuwd wat je ervan vindt 🙂
Groetjes Kiko