vraag

Traag 4g altijd en overal

• 16 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 125 x bekeken

Al die reclames van Tele2 geven toch een heel ander beeld dan mijn ervaring. Mijn 4g was altijd al traag, ik dacht dat het een redelijk normale snelheid was, maar na wat onderzoek blijkt dit veel sneller te moeten zijn.

Ik heb een galaxy s7 met laatste updates, pas geleden ook al een nieuwe simkaart geplaatst aangezien de dekking erg slecht is onderweg. Geeft 4g+ verbinding aan. Hier is een aantal maanden geleden een nieuwe antennemast geplaatst, je zou denken dat het dan supersnel moet gaan. Buiten de volgende 'snel'heid:

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hoi!

Heb je de speedtest in of buitenshuis gedaan?
Wat zijn de gemiddelde snelheden die je bereikt op verschillende locaties, de snelheid is namelijk erg afhankelijk van de omgeving..
Hier hebben wij niet altijd een invloed op..

Groetjes, Maris
Er staat op zich dat ik de snelheid buiten gemeten heb. Ik zal binnenkort eens verschillende tests doen en screenshots posten. Maar wees eerlijk, ik sta naast een paar maanden oude antennemast, vol in de straling in de stad. Het is niet alsof ik in een natuurgebied rondloop. Deze snelheid slaat nergens op. Ga er voor het gemak maar even vanuit dat andere metingen hetzelfde zijn, wat kan ik dan doen?
Reputatie 7
Badge +4
Je zou eens een andere telefoon kunnen proberen. Dit soort snelheden altijd en overal wordt niet door meer mensen ervaren. Ook op dit forum kom je wel eens tegen dat mensen bij hun thuis, en mindere dekking, geen flitsende snelheden hebben.Op andere plaatsen is het dan prima in orde. Er dan vanuit gaande dat Tele2 niet alleen voor jou een upload beperking heeft ingebouwd..
Hier in ieder geval de verschillen tussen 3g en 4g. Dit is aan de kant van de antennemast, binnen voor het raam (want regen:P).

Vooral dat 3g een uploadsnelheid heeft die veel hoger ligt vind ik apart.