beantwoord

Tot ziens!

Reputatie 2
Hola Tele2,

Morgen zal onze intensieve relatie beëindigt worden, ik ga even proberen pink / magenta / rosé / whatever 😉.
Bij deze wil ik een compliment geven, wat betreft Nederland en 4G/+.
Aangezien dat ik ben heel vaak in het buitenland, heb ik besloten dat ik een 4G ook daar wil graag hebben 😉 en wil ook vanuit hier naar EU bellen. Slechts 120 minuten, maar dat is toch veel meer dan 0 😉
Nou, ben benieuwd. Iedere gevaal, ik heb ( paar uitzonderingen na) erg genoten van onze genootschap!
Wens jullie veel meer jaren en veel meer blije klanten, blijft prijsvechter en laat niet big boys je te opeten! 🤣
PS: ik zal stiekem mijn 140 down and 30 up + acceptabel ping welke had ik meestal bij jullie erg missen 😉

Hasta la pasta 😅

icon Beste antwoord door simnlru 21 juni 2018, 21:01

Roman007 schreef:

Hola Tele2,

Morgen zal onze intensieve relatie beëindigt worden, ik ga even proberen pink / magenta / rosé / whatever 😉.
Aangezien dat ik ben heel vaak in het buitenland, heb ik besloten dat ik een 4G ook daar wil graag hebben 😉 en wil ook vanuit hier naar EU bellen. Slechts 120 minuten, maar dat is toch veel meer dan 0 😉
Nou, ben benieuwd. Iedere gevaal, ik heb ( paar uitzonderingen na) erg genoten van onze genootschap!
Wens jullie veel meer jaren en veel meer blije klanten, blijft prijsvechter en laat niet big boys je te opeten! 🤣
PS: ik zal stiekem mijn 140 down and 30 up + acceptabel ping welke had ik meestal bij jullie erg missen 😉

Hasta la pasta 😅

Hoi @Roman007,

Veel plezier bij T-Mobile, doei.
Nee effe zonder gekheid, ik kan het wel begrijpen dat je 4G wilt in de EU en ik denk niet dat het er slechter voor je op wordt. Tele2 is zelf erg goed op dit moment in Nederland, Helaas is de EU nog steeds na 2 jaar aankaarten nog steeds een euvel.

We zullen zien wat er gaat gebeuren komende tijd, veel plezier bij team magenta!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hebben ze daar ook maandelijks opzegbare abonnementen? Dan kun je eventueel weer snel terug 🙂 Want aan de 4G snelheid in Nederland zal het inderdaad niet gelegen hebben.
Reputatie 5
Badge
Roman007 schreef:

Hola Tele2,

Hasta la pasta 😅

Hoi @Roman007,

Veel plezier bij T-Mobile, doei.
Nee effe zonder gekheid, ik kan het wel begrijpen dat je 4G wilt in de EU en ik denk niet dat het er slechter voor je op wordt. Tele2 is zelf erg goed op dit moment in Nederland, Helaas is de EU nog steeds na 2 jaar aankaarten nog steeds een euvel.

We zullen zien wat er gaat gebeuren komende tijd, veel plezier bij team magenta!
Reputatie 7
Badge +2
Soms moet je keuze maken, en ja voor jou is de extra kosten wel waard zo te zien.

Maar goed dit blijft een Tele2 forum, en hoort bashen van Telekom bij.... Schriek je niet als je zulke snelheden krijgt wanneer je die 120 EU minuten aan het gebruiken bent 😋 ze hebben nog niet geleerd hoe bellen via 4G werkt daarzo.

Just kidding guys 😉
Reputatie 2
@eric
Ze hebben zoeits-1 maand testen met mogelijkheid om kosteloos ontbinden 😉
Maar ik neem aan dat het zal goed komen, ik heb voor mij beslissing mijn huiswerk gedaan haha

@Rena Chan
Ik ben juist op zoek naar lagere snelheden, werd beetje misselijk van dit aanzienlijk snelheid 🤣 en bonus - ik kan eindelijk meer betalen! Don't buy it then 😁

@simnlru
Ik heb je reactie als best gemarkeerd, maar dat was per ongeluk!

Just kidding 😂
Reputatie 6
Badge
Succes bij T-M! Misschien zit je over een tijdje weer gezellig met de andere Tele2 klanten in een joint venture 😂
Reputatie 2
Zo te zien, not gonna suffering van snelheid bij pinky 😉@Rena Chan 🤣🤣🤣 zie bijlage
Reputatie 7
Badge +2
Roman007 schreef:

Zo te zien, not gonna suffering van snelheid bij pinky 😉@Rena Chan 🤣🤣🤣 zie bijlage

Lol I know... Ik had over internet en bellen te gelijk.

Btw...

Reputatie 2
@pipodeclown
Hopelijk niet, niet omdat tele2 slecht is, maar markt heeft beetje concurrentie nodig 😉
Iedere gevaal heb ik genoten en ook deze forum is vol van leuke mensen wie staan klaar om te helpen!
Respect!
Reputatie 2
Rena Chan schreef:

Roman007 schreef:

Btw...

What the hell? Liet je tmobile in je woonkamer mast bouwen? 😂
Nice!
Reputatie 5
Badge +3
Roman007 schreef:

Rena Chan schreef:

Roman007 schreef:

Btw...

Nice!

Of ben je onderweg van Centrale huisartsenpost Westland naar de Pianobar?

Reputatie 2
@Rena Chan
Zit je bij beide providers? Niet dat het lekker belangrijk is aangezien ook daar ik Unlimited heb, maar heb gevoel dat bij pink panther gebruik ik MB's veel sneller dan bij #omdathetkan. Heb je zoiets ook gemerkt? Zoja, zou daar een reden zijn voor?

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +2
Roman007 schreef:

Nice!

Jup en die gebruik ik als magnetron 🤣

Nee, maar z'n 100m van mijn huis is een T-Mobile site, en vorige week heeft Tele2 haar apparatuur daar ook geïnstalleerd...

Roman007 schreef:

@Rena Chan
Zit je bij beide providers? Niet dat het lekker belangrijk is aangezien ook daar ik Unlimited heb, maar heb gevoel dat bij pink panther gebruik ik MB's veel sneller dan bij #omdathetkan. Heb je zoiets ook gemerkt? Zoja, zou daar een reden zijn voor?

Groetjes,

Data teller zou gelijk moeten lopen met de data teller van je telefoon.... Soms als je lagere snelheden heb, passen streaming apps de kwaliteit aan waardoor je minder data ga gebruiken, maar aangezien de snelheden die je met Tele2 had, dit zou niet het geval zijn.

Maar goed met Unlimited maakt toch niet uit? Alleen is de extra GB bij Tele2 bestellen (via sms) veel makkelijker dan met T-Mo.... Heb te vaak gehad dat ik geen data meer had maar bij openen van de app kon ik geen bundel bestellen... Ik maak ook de switch terug naar Tele2 nu dat dekking in mijn wijk beter is geworden 🙃