vraag

Tot wanneer duren de 'Dit wil ik' weken?

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hoi,

Ik zat er over na te denken om de iPhone Xr te gaan kopen tijdens de 'dit wil ik' weken, ik kon echter nergens vinden tot wanneer dit duurde, is er iemand die dit weet en mij dit kan vertellen?
Alvast bedankt!

Groetjes
Ton

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, er is nog geen einddatum bekend. Meestal komt er een aantal dagen van tevoren zo'n countdown klokje op de website.
Reputatie 5
Badge
Hoi Ton.v.s,

De actie loopt tot 29 januari,

Fijne dag,

Arjan
Arjan van Tele2 schreef:

Hoi Ton.v.s,

De actie loopt tot 29 januari,

Fijne dag,

Arjan

Ik zie dat de actie nu nog steeds loopt? Is er al meer informatie wat betreft de einddatum van de dit wil ik weken?
Reputatie 7
Badge +5
De eerste voorspelling/statement wanneer hij eindigde was niet echt betrouwbaar, denk je dat de volgende het dan wel is?
Reputatie 7
Badge +4
eric schreef:

Nee, er is nog geen einddatum bekend. Meestal komt er een aantal dagen van tevoren zo'n countdown klokje op de website.

Dat bedoel ik, ook moderators weten niet alles... het is bij marketing vaak de bedoeling geen einddatum te benoemen behalve eventueel de laatste dagen. Zo denk jij, nu of nooit!
Reputatie 6
Badge
tja, waarom zou je willen wachten tot de laatste dag?
Reputatie 6
Badge +1
Omdat de iPhone prijs gaat zakken? In principe is er voor elke vraag minstens een antwoord te vinden 😁
Reputatie 6
Badge
Apple staat niet echt bekend om het laten zakken van de prijzen. Zeker niet zolang er niet al nieuwe modellen uitkomen.

Reageer