2 sims in 2 toestellen beiden niet geregistreerd.

  • 16 January 2021
  • 9 reacties
  • 264 x bekeken

Hi,

Sinds gisteren, kan ik en mijn vrouw niet bellen of gebeld kunnen worden.

Beiden simkaarten staan op mijn naam en geven aan niet geregistreerd.

Ik heb niets gedaan of aangevraagd.

 

Ik kon tele 2 niet bereiken via live chat!!! Kan niet bellen. Doe iets mensen, dit is toch raar.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7

Dan zijn jullie waarschijnlijk gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk https://www.tele2.nl/bijnazover Als het goed is heb je dan al bericht ontvangen.

Indien je niet vanaf afstand gemigreerd kon worden heb je een nieuwe simkaart nodig. Deze is of al onderweg (maar nog niet aangekomen) of kan je aanvragen bij de klantenservice. Ze zijn telefonisch bereikbaar (met een andere telefoon), via de chatbot tijdens openingstijden en na het weekend zijn er weer Tele2 moderators actief op dit forum.

Hebben jullie bericht gehad dat je deze week werden overgezet op "het nieuwe systeem"?

Daarmee blijken sommige SIMkaarten niet goed om te hunnen gaan, en moeten vervangen worden. Soms gebeurt dat automatisch, maar je kan beter maandag even de klantenservice bellen en daarom vragen.

Wij weten niets van. Geen nieuwe simkaarten gehad. Geen enkel bericht gehad over dit onderwerp. Terwijl facturen optijd gemaild worden.

Hoe ga ik tele 2 bellen? Als 2 sims niet doen. Ik ben al ziek met zware rugklachten daardoor belt af en toe mijn werkgever om te vragen hoe het gaat.

@pipodeclown  en @WhTurner 

Bedankt voor jullie reactie. 🙏👍

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @jimale,

Ik ga je meteen helpen zodat je snel mogelijk weer optimaal gebruik kan maken van jouw telefoon.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen met de tips van @pipodeclown en @WhTurner?  Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

@Cas van Tele2 Bedankt voor je bericht.

Ik heb gisteren je collega's gesproken. Eigenlijk zou ik vandaag de nieuwe simkaarten ontvangen helaas niks is binnengekomen.

Reputatie 7
Badge +12

Anderen geven aan dat ze wel al binnen zijn. Geeft de post nog even, die hebben het ook heel druk. “Cas van Tele2” is er morgen weer om je direct te helpen met activatie zodra je ze hebt.

@eric Klopt.

Het nummer is gekoppeld aan mijn zorgdomein. Daar moet ik inloggen om een verwijsbrief van de huisarts te kunnen downloaden/printen. Het nummer aanpassen betekent nieuwe verwijsbrief zo begreep ik van de assistente. Ik ben van uitgegaan dat beide simkaarten vandaag zouden binnenkomen en zou ik ze gelijk laten activeren.

 

Moet helaas wachten, hopen dat ze morgen binnen zijn.

 

Bedankt,

Reputatie 7
Badge +12

Ja, heel vervelend. Ik heb een postnl app waarin je in de ochtend al kan zien welke poststukken er in de nacht voor mijn huisadres gescand zijn. Best handig!