beantwoord

Toestelkrediet word niet in rekening gebracht

  • 17 March 2021
  • 5 reacties
  • 61 x bekeken

Sinds het overzetten naar het nieuwe netwerk, word er geen toestelkrediet meer in rekening gebracht. De factuur van feb en de factuur van maart worden alleen abbonements kosten in rekening gebracht. Vanaf januari ben ik hier al mee bezig. Ik moet me aan me betaalverplichtingen voldoen maar een bedrijf hoort zich ook aan de facturerings verplichtingen te voldoen. Het word nu een opstapeling van kosten qua toestelkrediet, zo jammer dit. Ik begin nu echt te overwegen om voor een andere provider te kiezen zodra het abbonement is afgelopen. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 March 2021, 10:37

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7

Had je niet al 24 maanden afgelost?

Had je niet al 24 maanden afgelost?

Nee November 2019 is het abbonement begonnen dan ben ik als ik niks extra aflos ook pas in november dit jaar klaar. 

Reputatie 7
Badge +12

Even maandelijks sparen op de bank. Zal wel met de overgang naar t-mobile netwerk niet helemaal goed zijn gegaan.

Even maandelijks sparen op de bank. Zal wel met de overgang naar t-mobile netwerk niet helemaal goed zijn gegaan.

Ja daar is het ook fout gegaan. Maarja maandelijks sparen voor iets wat gewoon maandelijks gefactureerd moet worden is ook niet echt de bedoeling. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Yvon1991,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw toestelkrediet.

We hebben al onze klanten overgzet naar het nieuwe netwerk en en ook het facturatieproces is aangepast! Dit is bijna bij alle klanten goed gegaan maar bij jou niet helemaal. Geen zorgen, dit gaan we oplossen voor je zodat je weer een factuur voor jouw toestelkrediet krijgt. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er een case in behandeling is om dit op te lossen. Wij gaan achter de schermen dit voor je fixen en jij hoeft nu verder niks te doen. Zet alleen de toestelkosten van de afgelopen maanden even apart, dan zorgen wij ervoor dat het in orde komt! 

Als je hier vragen over hebt stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! 

 

Reageer