Toestelkrediet afgelost. Wanneer wordt dit bij BKR afgemeld en is dit bij het BKR zichtbaar?

• 30 januari 2019
  • 5 reacties
  • 727 x bekeken

Ik stel deze vraag hier op het forum omdat ik niet kan mailen naar Tele2!?! en via de klantenservice (zowel telefonisch als chat) niet verder kom. Omdat ik niet kan mailen heb ik ook al het klachtenformulier ingevuld maar de reactie hierop kan wel 30!?! dagen duren. Als het goed is kijkt Tele2 zelf toch ook mee???
Begin deze maand (jan 2019) heb ik mijn toestelkrediet afgelost (minus 1 termijn van de lopende maand). Nu ook de maandfactuur is geincasseerd, is ook de laatste termijn van het toestelkrediet afgelost. Tot op dit moment is bij het BKR niet te zien dat dit krediet is beëindigd. Wanneer wordt dit wel zichtbaar? Wanneer geven jullie de einddatum door aan het BKR?
Tevens zou ik graag een goede, volledige en juiste email willen ontvangen waarin mijn NAW gegevens maar ook de NAW gegevens van Tele2 staan en dat het toestelkrediet volledig is afgelost en dat dit doorgegeven is/wordt aan het BKR (Waarom gebeurt dit standaard al niet zo?)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Hallo Slaponder,

Welkom op het forum van Tele2. Ik zie dat een collega je vanmorgen hierover een email heeft verzonden maar ik begrijp dat de informatie hierin niet voldoende voor je is? Graag hoor ik van je zodat ik je een nieuwe email kan sturen.

Ik wens je een fijne dag,
Arjan
Hallo Slaponder,

Welkom op het forum van Tele2. Ik zie dat een collega je vanmorgen hierover een email heeft verzonden maar ik begrijp dat de informatie hierin niet voldoende voor je is? Graag hoor ik van je zodat ik je een nieuwe email kan sturen.

Ik wens je een fijne dag,
Arjan

Hallo Arjan, dit is juist. Ik heb een mail ontvangen maar deze was onvolledig en kan ik niet gebruiken als bewijs van aflossing bij de aanvraag van een hypotheek. Graag ontvang ik een nieuwe mail (zie mijn origenele bericht). Kan je ook antwoord geven op de verwerkingstijd van het afmelden van het toestelkrediet bij het BKR. Zover ik gewend ben bij andere kredietverstrekkers is dit altijd binnen een paar werkdagen geregeld. Weet je ook waarom via Tele2 dit veel langer duurt (6 weken?)
Groeten, Sebastiaan
Reputatie 6
Badge
Hoi,
Ik ga er vandaag even achteraan voor je,

We geven aan tot 6 weken aan, omdat in sommige gevallen nog een laatste periodiek moet worden voldaan, tevens heeft het BKr nog een verwerkingstijd.

Ik kom vandaag even terug met een update

Groet,

Arjan
Hoi,
Ik ga er vandaag even achteraan voor je,

We geven aan tot 6 weken aan, omdat in sommige gevallen nog een laatste periodiek moet worden voldaan, tevens heeft het BKr nog een verwerkingstijd.

Ik kom vandaag even terug met een update

Groet,

Arjan

Ok, dankjewel. Ik wacht de mail dan nog even af.
Jammer dat je hier zelf achteraan moet voor een snelle afhandeling terwijl bijvoorbeeld bij KPN dit wel snel automatisch wordt afgehandeld.

Maar dankzij Arjan is het alsnog snel en naar tevredenheid afgehandeld dus complimenten aan Arjan!

Di topic kan nu worden gesloten.