beantwoord

Toestelkrediet afbetaald en nog geen melding ontvangen

  • 16 March 2021
  • 1 reactie
  • 55 x bekeken

Ik heb mijn toestelkrediet afgelopen woensdag via mytele2 afbetaald maar nog geen melding ontvangen. Ik ben bezig met een hypotheekaanvraag waarvoor het noodzakelijk is dat de bkr registratie afgemeld wordt. Met de klantenservice kom in niet verder. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door eric 16 March 2021, 16:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Dat gaat niet zo snel als je waarschijnlijk hoopt. Weet je zeker dat alle 24 termijnen al betaald zijn? Ik vermoed dat er op de factuur van maart ook nog 1 termijn is gezet en dat je de termijnen van April tot einde van je contract afgelopen woensdag hebt betaald. Indien dit zo is wordt die factuur rond de 25e van deze maand afgeschreven en de BKR registratie ca. 6 weken daarna verwijderd. Dit omdat de automatische incasso nog ingetrokken kan worden. 

Wat de klantenservice je mogelijk nog kan aanbieden is een email met daarin een melding dat het krediet is afbetaald. Maar het is inderdaad heel jammer dat je hypotheekadviseur niet eerder je gewaarschuwd heeft om dit soort krediet verlening af te gaan betalen. Nu wordt het nagels bijten of het allemaal nog op tijd rond komt.