beantwoord

Toestelkortingen

• Is lekker bezig
  • 9 reacties
Waar zijn de toestelkortingen gebleven?

icon Beste antwoord door eric 17 mei 2017, 12:31

Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Maar kijk eens bij de retailers, die hebben vaak betere toestelprijzen dan bij www.tele2.nl

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ingeruild voor unlimited data? Stuur eens een voorbeeld.
https://gyazo.com/25efc0ecb2d6515e547642dbac866454 Dit was gisteren dus €31 in de maand en dan was het toestel bij jullie €360 eenmalig (bij mobiel.nl zelfs €327), dus ik snap dit https://gyazo.com/d3e4ff3a6414a018321e2d66f61c9d6a niet helemaal
Reputatie 7
Badge +4
Zal wel een heel duur toestel zijn? Tja en het moet toch uit de lengte of de breedte komen. Kruissubsidie van sim only om toestel goedkoper te maken is misschien met de nieuwe abonnementsprijzen vandaag afgeschaft. Toestel kostprijs/24 maanden is de maandprijs.
Dat zal allemaal wel maar frenkie van de klantenservice had me beloofd dat ik erop vooruit zal gaan, en dat is duidelijk niet het geval
Reputatie 4
Badge +2
tomkuin schreef:

Dat zal allemaal wel maar frenkie van de klantenservice had me beloofd dat ik erop vooruit zal gaan, en dat is duidelijk niet het geval

Wel qua data hoeveelheid in ieder geval! 😉
Volgens mij blijft de 10GB gewoon 10GB hoor
Reputatie 4
Badge +2
tomkuin schreef:

Volgens mij blijft de 10GB gewoon 10GB hoor

Correct, dacht dat je unlimited nam. Maar wat is het probleem nou? Ga je nu meer betalen dan gisteren voor de 10GB en hetzelfde toestel?
Ik heb hetzelfde probleem gister zou ik nog 150 euro minder betalen voor het abbonement, in vergelijking met vandaag. Zeer jammer dit
Ja nu moet je €500 ipv €350 bijbetalen als je de €10 toestelbundel in combinatie met 10GB en 100minuten neemt
Reputatie 4
Badge +2
tomkuin schreef:

Ja nu moet je €500 ipv €350 bijbetalen als je de €10 toestelbundel in combinatie met 10GB en 100minuten neemt

Ik vermoed dat dit tijdelijk is om op de aanloop van nieuwe klanten nog een extra winst te maken. Wacht daarom gewoon even een tijdje, ik ben er van overtuigd dat het omlaag zal gaan. Het leven bestaat uit risico's nemen 😉

Oh en daarbij kan de klantenservice ook niet inzien wat de prijzen doen, dat is aan de sales afdeling en zal pas duidelijk worden zodra het ook echt live is!
Reputatie 5
Badge
Hoi Tom 🙂

Aldus mijn verwachtingen 😃 ik zat er blijkbaar naast.
Heel leuk met je verwachting maar dan stond er niet bij, je zei 'Je zal hoe dan ook beter af zijn'... Anders had ik gisteren wel het abonnement aangeschaft
Reputatie 7
Badge +4
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Maar kijk eens bij de retailers, die hebben vaak betere toestelprijzen dan bij www.tele2.nl
Ik vind het ook prima als jullie mij nog eenmalig het oude abonnement van gisteren verstrekken (€4 per maand duurder maar hoge toestelkorting)
Retailers prijzen in combinatie met tele2 zijn net zo hard omhoog gegaan, al met al zoveel dat tele2 niet eens in de buurt meer komt van de goedkoopste provider.
Reputatie 5
Badge
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet een beetje verantwoordelijkheid voel Tom 😉 Ik wil graag kijken of er ruimte is om je een persoonlijk aanbod te doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- het exacte toestel dat je wou bestellen (merk, type, geheugen, kleur)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
tomkuin schreef:

Waar zijn de toestelkortingen gebleven?

Dat mag sinds wft niet meer
tomkuin schreef:

Ik vind het ook prima als jullie mij nog eenmalig het oude abonnement van gisteren verstrekken (€4 per maand duurder maar hoge toestelkorting)

Ja dit zou ik ook prima vinden..
Reputatie 5
Badge
Zelfs al is aanbieden van een abonnement voor dezelfde maandprijs wel mogelijk, het is niet hetzelfde abonnement. De toestelkosten zullen verhoudingsgewijs groter zijn en daarmee dus ook het bijbehorende toestelkrediet.

Er bestaat tegenwoordig een levensgroot verschil tussen 20 euro abonnementskosten + 10 euro toestelkosten en 10 euro abonnementskosten + 20 euro toestelkosten.
Reputatie 5
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.