beantwoord

Toestel werkt niet goed

• 16 november 2015
  • 7 reacties
  • 190 x bekeken

Hallo,

Helaas zit ik met het volgende:

Ik ben al sinds 2008 een trouwe klant van jullie.
Echter wat mij opvalt in juli heb ik mijn abo mogen verlengen, alleen heb ik totaal geen aanbieding van jullie ontvangen.
Ik heb nu de huawai ascend p7 met 4gb internet en 150min/sms en betaal ruim 40 euro voor 2 jaar.
Nu zie ik dat jullie abo vormen kort geleden zijn veranderd zijn en dit is in mijn nadeel.
Het is bij jullie bekend dat mijn toestel niet werkt zoals ik verwacht heb en deze is zelfs al ter reparatie aangeboden en dit heeft helaas niks geholpen.
Tele2 kan hier ook niks in betekenen en dat verbaasd mij echt onwijs.

Jullie willen niet tegemoet zien in een ander toestel of betere abo optie.
Vind dit echt heel slecht en ik heb spijt dat ik niet ben overgestapt toen dit kon.
Nu zit ik nog 2 jaar vast een abo met toestel waar ik helemaal niet tevreden over ben en dit is de eerste keer in die 7 dat ik dit mee maak van jullie.
is er echt geen midden weg zodat jullie oude vertrouwde vast klant weer tevreden kan zijn over Tele2?

groeten,
Esmeralda

P.S: tevens heb ik ook nog steeds geen 4G, wat mij wel al aantal keer aan de telefoon is beloofd en heb in september zelfs een andere Simkaart ontvangen voor 4G netwerk
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 17 november 2015, 17:04

Hoi Esmeralda,
Leuk dat je al zo lang klant bij ons bent :)

Je geeft aan dat je toestel het niet goed doet. Wat werkt er niet? En wat voor terugkoppeling kreeg je precies toen je je toestel terugkreeg?

Wat betreft je abonnement. Ik kan helaas niks veranderen aan je abonnementskosten. Er zijn steeds nieuwe acties. Hierdoor is het niet mogelijk om je abonnement aan te passen.

Je hebt nu wel een simkaart ontvangen die op het 4G netwerk kan. Dit betekent niet dat je 4G hebt. Zodra je door ons systeem wordt overgezet kun je meteen gebruik maken van 4G. Met je oude simkaart kon dit niet. Ik weet niet wanneer jij wordt omgezet naar het 4G netwerk. Dit gebeurt automatische en willekeurig. Als je bent overgezet ontvang je hier een mailtje over.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Dat verbaast mij. Of dat verbaasde mij.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Esmeralda,
Leuk dat je al zo lang klant bij ons bent :)

Je geeft aan dat je toestel het niet goed doet. Wat werkt er niet? En wat voor terugkoppeling kreeg je precies toen je je toestel terugkreeg?

Wat betreft je abonnement. Ik kan helaas niks veranderen aan je abonnementskosten. Er zijn steeds nieuwe acties. Hierdoor is het niet mogelijk om je abonnement aan te passen.

Je hebt nu wel een simkaart ontvangen die op het 4G netwerk kan. Dit betekent niet dat je 4G hebt. Zodra je door ons systeem wordt overgezet kun je meteen gebruik maken van 4G. Met je oude simkaart kon dit niet. Ik weet niet wanneer jij wordt omgezet naar het 4G netwerk. Dit gebeurt automatische en willekeurig. Als je bent overgezet ontvang je hier een mailtje over.

Groetjes Kiko
Hoi Kiko

Helaas zat er geen bericht bij wat er is veranderd aan mijn toestel .
Ik heb zelfs het vermoeden dat er niks met mijn aangegeven probleemen is gedaan .

Groeten
Esmeralda
Het toestel loopt veel vast , valt uit en mijn verbinding valt steeds weg ,
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Esmeralda,
Als het goed is heb je wel een brief ontvangen nadat je je toestel terug hebt gekregen. Dat wordt namelijk altijd toegevoegd.
Als je je simkaart in een ander toestel doet, heb je dan ook steeds dat de verbinding steeds wegvalt?
En als je een andere simkaart in jouw toestel doet, ervaar je dan ook dat het toestel vastloopt en dat de verbinding steeds wegvalt?
En wat is de dekking in jouw woonplaats? Dat kun je zien via de dekkingskaart. Wil je dan eerst 2G en daarna 3G aanvinken en kijken wat je dan ziet?

Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Esmeralda,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Is je probleem inmiddels verholpen?
Ik hoor het graag van je, want anders help ik je heel graag verder. :)
Als het niet is opgelost, wil je dan ook antwoord geven op de vragen van mijn vorige berichtje.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Esmeralda,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Dan help ik of een van mijn collega's je daar graag verder. 🙂
Groetjes Kiko