Hallo Tele2,
Het is niet dat ik dit perse wil, maar ik vroeg mij af of ik ten alle tijden onder mijn nieuwe bestelling uit kan. Dit is dus ook geen verzoek, maar een vraag. Ik heb de Iphone 7 besteld en moet zelf heel actief opzoek naar antwoorden over de vertaging. Ik vind dit geen service. Ondanks dat jullie veel goedkoper zijn dan andere providers, verwacht ik toch minimaal een mailtje. De schatting van bezorging stond op vandaag. Beetje een actieve houding m.b.t. bestellingen mag wel, jullie hebben mijn bestelling en dus ook mijn mail en telefoon. De vertraging is niet zozeer wat mij stoort, dat is buiten ieders bereik. Het is meer die houding en het feit dat jullie nog altijd het toestel verkopen zonder enige melding over vertragingen.
Ik kan mij voorstellen dat de Iphone in grotere winkels eerder weer in stock is, mogelijk met een abonnement van o.a. jullie. Kan ik op dat moment onder mijn bestelling uit? Dit aangezien jullie geen exacte informatie hebben. En klaarblijkelijk niet weten of er 0 of 1000 toestellen komen. Wanneer dit wel bekend is kan er ongetwijfeld binnen 2 uur exact verwerkt worden wie/wanneer het toestel ontvangt. Ik weet niet mijn positie in 'de wachtrij' en/of een realistische ontvangstdatum.
Title here
Menu
Menu
Zoeken