vraag

Toestel te laat - Eventueel onder abonnement uit

• 17 september 2016
  • 12 reacties
  • 489 x bekeken

Hallo Tele2,

Het is niet dat ik dit perse wil, maar ik vroeg mij af of ik ten alle tijden onder mijn nieuwe bestelling uit kan. Dit is dus ook geen verzoek, maar een vraag. Ik heb de Iphone 7 besteld en moet zelf heel actief opzoek naar antwoorden over de vertaging. Ik vind dit geen service. Ondanks dat jullie veel goedkoper zijn dan andere providers, verwacht ik toch minimaal een mailtje. De schatting van bezorging stond op vandaag. Beetje een actieve houding m.b.t. bestellingen mag wel, jullie hebben mijn bestelling en dus ook mijn mail en telefoon. De vertraging is niet zozeer wat mij stoort, dat is buiten ieders bereik. Het is meer die houding en het feit dat jullie nog altijd het toestel verkopen zonder enige melding over vertragingen.

Ik kan mij voorstellen dat de Iphone in grotere winkels eerder weer in stock is, mogelijk met een abonnement van o.a. jullie. Kan ik op dat moment onder mijn bestelling uit? Dit aangezien jullie geen exacte informatie hebben. En klaarblijkelijk niet weten of er 0 of 1000 toestellen komen. Wanneer dit wel bekend is kan er ongetwijfeld binnen 2 uur exact verwerkt worden wie/wanneer het toestel ontvangt. Ik weet niet mijn positie in 'de wachtrij' en/of een realistische ontvangstdatum.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge
Hierover is gisteren een bericht geplaatst door Tele2 op het forum onder Algemeen-Nieuws. Andere providers publiceerden tijd tabellen, maar allemaal onder voorbehoud van levering door Apple. In feite weet je dan nog niet veel. Verder geeft geen enkele provider informatie over je plek op de bestellijst, omdat daarmee verkoopcijfers openbaar worden.

Je kunt volgens mij binnen 2 weken na bestelling gewoon nog onder je bestelling uit, sowieso door de levering van het pakket te weigeren.
Reputatie 6
Badge +5
Cool om te horen dat je een iPhone 7 hebt besteld bij ons Jesse1989pp! 🆒 Lekker dan.
We doen ons best om iedereen van een nieuwe iPhone te voorzien.

pipodeclown refereert trouwens naar dit topic:
iPhone 7 & 7 Plus -> De Levering

Heb je al wel een bevestiging van je order gekregen?
Verder zullen we iedereen die een iPhone 7 besteld heeft op de hoogte houden via de mail.
Wij vinden het zelf ook jammer dat we niet iedereen heel snel de gevraagde telefoon kunnen leveren.
Dat hadden we ook liever anders gezien natuurlijk. Echter zijn we afhankelijk van de toestelfabrikant in dit geval, dat zegt misschien genoeg.
We houden contact.
Groet, Ben
Helemaal eens met Pipodecclown, zelfs als je nu naar een Premium Reseller belt zul je te horen krijgen dat 9/10 toestellen niet leverbaar zijn, zodra je om een levertijd vraagt krijg je bij iedereen het antwoord "Helaas durven we daar geen inzicht in te geven, dit kan 1 week zijn maar dit kunnen ook zo maar 4 weken zijn". Ook KPN en T-Mobile hebben hele mooie grafieken maar dit is slechts een ruime schatting, zo heb ik met KPN gebeld voor het verlengen voor mijn vriendin haar abonnement en ook hier gaven ze aan "Helaas durven we u daar geen exact inzicht in de geven". Een nieuwe iPhone breng ieder jaar weer dit met zich mee, dus ik zou zeggen gewoon even wachten of later bestellen als je per direct je toestel wilt hebben.

pipodeclown refereert trouwens naar dit topic:
iPhone 7 & 7 Plus -> De Levering

Waarom wordt dat bericht niet gewoon naar iedereen gemaild die een iPhone 7 heeft besteld?

Er staat zelfs in dat bericht: "Iedereen die een iPhone 7 heeft besteld houden we per mail op de hoogte. Wij sturen jou elke week een mail waarin wij een update geven over de verwachte levertijd."

Mail dan in ieder geval dat updatebericht, in plaats van het alleen hier op een forum te plaatsen! Ik vind het erg bijzonder dat ik op een forum moet gaan zoeken naar een update.
Ik heb voor het laatst een mail van jullie gehad op 12 september, dus sowieso al meer dan een week geleden.
Reputatie 6
Badge +5
We houden iedereen op de hoogte.
Mensen die informatie willen kunnen terecht op ons forum.
En klanten die een iPhone 7 hebben besteld krijgen ook nog eens bericht via mail.
Als we meer informatie hebben, zullen we dit delen.
We houden contact. Groet, Ben
We houden iedereen op de hoogte.
Mensen die informatie willen kunnen terecht op ons forum.
En klanten die een iPhone 7 hebben besteld krijgen ook nog eens bericht via mail.
Als we meer informatie hebben, zullen we dit delen.
We houden contact. Groet, Ben

Ik herhaal: Waarom wordt dat bericht niet gewoon naar iedereen gemaild die een iPhone 7 heeft besteld?
Een bericht op een forum plaatsen is toch niet "op de hoogte houden"?
En zoals ik zei, ik heb een iPhone 7 besteld en echt geen bericht via mail gekregen.
Reputatie 6
Badge +5
Als wij het communiceren hier, dan houden we je toch op de hoogte?
Dat doen wij ook met storingen en andere zaken die updates verdienen.

Verder zullen we dus jou, en alle anderen die een iPhone 7 hebben besteld, per mail op de hoogte houden.
Ik hoop dat er snel meer informatie komt.
Zodra er meer te vertellen is, hoor je het van ons.
Als wij het communiceren hier, dan houden we je toch op de hoogte?

Wauw. Ik dacht dat ik met een professionele telecomprovider in zee was gegaan, met een echte klantenservice(!) die contact met je opneemt als er iets is met je bestelling. Niet met een zolderkamertoko die via een forum communiceert. Mijn fout, wat een deceptie.

Ik denk dat ik mijn bestelling maar annuleer en overstap op een provider die wél klantgericht is. Jammer Tele2.
Reputatie 7
Badge
Ik vrees dat je bij een andere provider weer achter in de inmiddels ellenlange rij komt te staan. Ik zou het gewoon afwachten, als het aan Tele2 ligt heb je het toestel morgen al. Het is echter wachten op Apple.
Ik vrees dat je bij een andere provider weer achter in de inmiddels ellenlange rij komt te staan. Ik zou het gewoon afwachten, als het aan Tele2 ligt heb je het toestel morgen al. Het is echter wachten op Apple.

Ik heb geen haast met mijn toestel. Ik wil gewoon graag op de hoogte gehouden worden door een goede klantenservice.
Reputatie 6
Badge +5
Een goede klantenservice is er hoor Paars.
En we zijn op zo veel verschillende manieren te bereiken! Wat wil je nog meer..

Informatie..
ja, dat willen wij ook.. Vooral van de tech-gigant die van fruit houdt 😉
Die geeft ons, en de rest van de wereld, niet zo veel informatie over deze nieuwe gadget van ze.
Wisten we het maar...
Reputatie 6
Badge +5
Het topic is nu een maand zonder reactie gegaan. Daarom ga ik het nu sluiten.
Als er nog iets is, maak dan een nieuw topic aan en we helpen je verder.
Groet, Ben