Toestel niet op voorraad

  • 5 december 2017
  • 4 reacties
  • 218 x bekeken

Ik heb twee weken geleden een nieuw abonnement afgesloten met telefoon (huawei mate 10 lite). Er stond een week lever tijd en nu zijn we al twee weken verder, en staat er nog een week bij aangeplakt. Waarom duurt dit zo lang? En waarom houdt niemand mij hiervan op de hoogte?'

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Geen eens een sms met 'we houden contact'? Dan deed Tele2 bij overstappen vanaf een andere telco.
Nee, en ik zat al bij tele 2. Het is dat ik steeds de levertijden bekijken..
Reputatie 5
Badge
Hi selineh,

Het door jouw bestelde toestel is helaas nog niet op voorraad. Wij hebben je hier tot nu toe twee keer per mail over geïnformeerd.
Als het toestel aan het eind van deze week / begin volgende week nog niet op voorraad is dan zul je weer een dergelijke mail ontvangen.

Communicatie over een toestel welke niet op voorraad is zal per mail verlopen!
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen