Toestel niet ontvangen wel getekend

  • 2 August 2022
  • 1 reactie
  • 191 x bekeken

Goedemorgen,

Gisteren zou ik mijn telefoon ontvangen die ik via een abonnement zou krijgen, echter heb ik deze nooit ontvangen. Dit pakket is getekend door iemand, maar niet door mij met alleen maar een kruisje. Einde van de dag heb ik contact opgenomen met post NL, die zeggen dat het bezorgd is en als ik het pakketje niet heb ontvangen ik met de leverancier 'tele2’ contact moet opnemen. Op het moment dat ik een mail kreeg dat het bezorgd zou zijn, was ik uiteraard thuis. In de loop van de dag bij alle buren aangebeld. maar niemand heeft hem ontvangen. Er staat ook dat het bezorgd is op mijn adres. 

geprobeerd met tele2 contact te zoeken via telefoon, maar ik bleef in de wacht staan.


Mijn vraag is; Wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Christiaan

Manouk van Tele2 1 jaar geleden

Hi @christiaanvo!

Oh jeetje, ik snap dat jij graag jouw toestel geleverd wilt hebben. Top om te zien dat jij jouw telefoonnummer in je profiel hebt staan, hierdoor ben ik al direct met je mee gaan kijken!

Ik zie inderdaad dat het al op geleverd staat,  maar maak je hierover absoluut geen zorgen! Het kan weleens voorkomen dat de postbezorger dit aangeeft, maar alsnog langs jouw deur gaat. Dit gebeurd dan vaak binnen drie werkdagen nog en jouw Track & Trace wordt dan alsnog aangepast. Heb je al wel in jouw omgeving gekeken, rond jouw eigen deur? Soms kan het voorkomen dat ze het ergens in jouw omgeving neerleggen. Dit is absoluut tegen onze regels, maar het komt af en toe voor!

Als je na drie werkdagen nog steeds niets hebt ontvangen neem dan even opnieuw contact met ons op. Wij zullen dan met jouw toestemming een onderzoek gaan opstarten om te zien waar het toestel zich bevind. 

 

 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @christiaanvo!

Oh jeetje, ik snap dat jij graag jouw toestel geleverd wilt hebben. Top om te zien dat jij jouw telefoonnummer in je profiel hebt staan, hierdoor ben ik al direct met je mee gaan kijken!

Ik zie inderdaad dat het al op geleverd staat,  maar maak je hierover absoluut geen zorgen! Het kan weleens voorkomen dat de postbezorger dit aangeeft, maar alsnog langs jouw deur gaat. Dit gebeurd dan vaak binnen drie werkdagen nog en jouw Track & Trace wordt dan alsnog aangepast. Heb je al wel in jouw omgeving gekeken, rond jouw eigen deur? Soms kan het voorkomen dat ze het ergens in jouw omgeving neerleggen. Dit is absoluut tegen onze regels, maar het komt af en toe voor!

Als je na drie werkdagen nog steeds niets hebt ontvangen neem dan even opnieuw contact met ons op. Wij zullen dan met jouw toestemming een onderzoek gaan opstarten om te zien waar het toestel zich bevind. 

 

 

Reageer