Toestel niet geleverd

  • 29 July 2022
  • 12 reacties
  • 277 x bekeken

Op 18 Juli abonnement verlengd met toestel S22 Ultra rood 563€ aanbetaald. Track and Trace van Post.nl gekregen zou 19 Juli geleverd worden. Dit werd iedere dag verschoven tot aan 22 Juli. Daar staat nog steeds bezorgmoment niet gehaald hou de track and trace in de gaten. Het is nu al 29 Juli. Meerdere keren contact met Tele2 gehad. Moest maar afwachten. 25 Juli weer gebeld zou een onderzoek gestart worden. Vandaag 29 Juli weer gebeld met Tele2 nadat ik weer contact had gehad met Post.nl die mij konden vertellen dat er geen contact is opgenomen door Tele2. Tele2 zei vandaag dat er manco onderzoek is uitgevoerd en dat het pakket bij Post.nl zou zijn. Ik gezegt dat ik mijn bestelling wil annuleren en dat kan ook volgens de site ook al heb je nog geen telefoon ontvangen. Binnen 15 dagen kun je annuleren. Werd mij verteld dat het in orde werd gemaakt en dat ik een mail zou ontvangen. Die kreeg ik niet. Wederom contact op genomen. En werd mij doodleuk verteld dat annuleren niet kon en ik maar moest afwachten. Ik ging hier niet mee akkoord. Werd er gezegt we blijven in rondjes draaien en komen hier niet uit en werd er opgehangen. Ronduit schandalig dat er zo met de klanten word om gegaan. 

Oplossing: Bestelling annuleren en aanbetaling overboeken zodat ik een nieuwe telefoon kan laten leveren via AMP.

Manouk van Tele2 1 jaar geleden

Hi @Bianca1974

Dit is zeker niet het gevoel wat wij jou willen geven. Ik ben dan ook nogmaals met je mee gaan kijken en ik zie terug dat er zeker wel een onderzoek is opgestart en dat hebben gewacht op jouw formulieren. Deze zijn nu binnen, dat betekent dat zij zullen gaan starten om te zien waar het toestel zich bevind. Ik zie wel terug dat het onderzoek twee keer is proberen op te starten, hierdoor kan het zijn dat je twee keer deze e-mail hebt ontvangen. Geen zorgen, het tweede onderzoek is gesloten zodat er geen miscommunicatie meer kan komen in de toekomst.

De afdeling die hierover gaat is nu druk bezig met het opstarten van het onderzoek en met het formulier wat jij hebt opgestuurd. Ik moet je echt vragen om geduld, dit omdat het via hun loopt. Zodra zij vragen of nieuws hebben zullen zij ook contact met je hierover opnemen!

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Die klantenservice van Tele2 is inderdaad werkelijk een crime. Ze roeptoeteren, maar wat en als je alle onzin hebt weten te weerleggen met feiten, moet je niet raar opkijken dat dan simpelweg, zoals ook hier, de verbinding wordt verbroken. Dat je daarna wordt lastig gevallen met rekeningen die je niet betaald zou hebben, maar waarvan je aan alle kanten kan bewijzen dat ze wel betaald zijn. Dat je doodleuk nieuwe rekeningen krijgt terwijl je abonnement al maanden gelden is opgezegd. Dat als je je modem en tv-kastje hebt teruggestuurd je doodleuk een brief krijgt dat je je modem en tv-kastje moet opsturen omdat je anders boete krijgt. En als je dan wederom met de klantenservice belt, moet je inderdaad niet raar opkijken dat weer de verbinding wordt verbroken als je dit wederom met feiten aantoont. En als je dan aan betreffende ingeschakelde incassobureau dezelfde bewijzen overlegt en zij hierop contact opnemen met Tele2, zijn ze niet in staat na zelfs 2 maanden hierop te antwoorden. En krijg je doodleuk een nieuwe rekening met de kosten van het abonnement van de afgelopen maand terwijl je al maanden geen abonnement meer hebt. Kafka is er niets bij.

Ze doen idd maar wat ipv het juiste te doen! Nee ze doen wel wat, je voorliegen, je aan het lijntje houden en de verbinding verbreken. Ja echte klantvriendelijkheid en service! Idd Kafka is er niets bij. 

 

Ik neem aan dat het bij jouw ook nog niet is opgelost

Klopt, zelfs incassobureau komt er niet doorheen

Schandalig! Kijk eens op ACM. Autoriteit Consument & Markt. Misschien vind je daar wat op. Ik heb ze vandaag via WhatsApp bericht gestuurd. Helaas zitten ze maandag pas weer

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Bianca1974,

Jeetje, dit is natuurlijk niet prettig - ik snap héél goed dat jij jouw toestel snel in huis wilt hebben!

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat er samen met jou een onderzoek wordt opgestart, om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodat wij weten waar het toestel zich op dit moment bevind. Het is inderdaad niet mogelijk om het abonnement te annuleren op dit moment, sorry hiervoor. Dit komt omdat het toestel terug moet zijn bij ons, voordat wij een annulering door kunnen voeren.

Je hebt vandaag zie ik het formulier ingevuld naar ons toegestuurd en ik zie ook terug dat het ontvangen is door de afdeling die hierover gaat. Ik moet je dan echt nog even om geduld vragen, er word nog contact met je opgenomen hierover door de afdeling die hierover gaat!

Groetjes,
Manouk

Hoi Manouk,

Na heel wat telefonisch contact waarbij heel veel fouten zijn gemaakt had ik vandaag het geluk dat ik iemand te spreken kreeg die er verstand van had en die mij fatsoenlijk verder heeft geholpen. Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt. En ik mijn telefoon ontvang.

 

Groetjes Bianca 

 

Hoi Manouk,

 

Het is een zooitje bij Tele2! Je gaf zelf aan dat mijn ingevulde formulier bij de desbetreffende afdeling was. Zojuist krijg ik dezelfde mail met formulier wat ik zou moeten invullen maar dan met een ander kenmerk! Ik heb op de mail geantwoord maar niet met een nieuw ingevuld formulier. Het onderzoek zou al moeten lopen!! Ik krijg hier echt het heen weer van. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Bianca1974

Dit is zeker niet het gevoel wat wij jou willen geven. Ik ben dan ook nogmaals met je mee gaan kijken en ik zie terug dat er zeker wel een onderzoek is opgestart en dat hebben gewacht op jouw formulieren. Deze zijn nu binnen, dat betekent dat zij zullen gaan starten om te zien waar het toestel zich bevind. Ik zie wel terug dat het onderzoek twee keer is proberen op te starten, hierdoor kan het zijn dat je twee keer deze e-mail hebt ontvangen. Geen zorgen, het tweede onderzoek is gesloten zodat er geen miscommunicatie meer kan komen in de toekomst.

De afdeling die hierover gaat is nu druk bezig met het opstarten van het onderzoek en met het formulier wat jij hebt opgestuurd. Ik moet je echt vragen om geduld, dit omdat het via hun loopt. Zodra zij vragen of nieuws hebben zullen zij ook contact met je hierover opnemen!

Waar kan ik een klacht indienen? Vorige week gebeld door iemand van T-mobile over mijn case hoe het verder zou gaan. Zou deze week weer gebeld geworden. Vandaag s'middags contact gehad met T-mobile. Stuurt vertelde mij dat ze gisteren dus woensdag 10-08 mij hadden gebeld ivm informatie. Bleek dat ze het laatste cijfer van mijn telefoonnummer verkeerd hadden. Gek he dat ik dat telefoontje niet heb gekregen. Hij zou een mail doorzetten naar desbetreffende afdeling met het juiste nummer  en ik zou vandaag terug gebeld worden. En maar wachten. Wederom niet gebeld. Weer contact gehad met T-mobile 40 min!!!!! Die wist helemaal nergens van. Die vertelde doodleuk dat het wel een maand kon duren. Lariekoek! Ook gezegt dat dit niet klopte.  Kon het van Stuart niet terug vinden en ook niet dat ik prive gebeld zou zijn. Hij zou me doorverbinden. Yeah right dat gebeurde dus niet. Bel min kwijt voor Jan met de korte achternaam. Ik wil fatsoenlijk te woord gestaan worden met de juiste persoon van de juiste afdeling. Kost mij mijn belminuten en de stress wat het je geeft. Regelrecht een ramp het hele gebeuren. 18 Juli even telefoon bestellen en aanbetalen en nog niks. Nooit meer! Ik wil weg bij dit zooitje ongeregeld!!! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Bianca1974!

Dit is zeker niet het gevoel wat wij jou willen geven en wij zijn druk bezig met het onderzoek om te zien waar het toestel zich op dit moment bevind. Dit kan enige tijd in beslag nemen, dit omdat het een uitgebreid onderzoek is waar meerdere partijen bij betrokken zijn. Ik kan je dan alleen maar aangeven dat je geduld moet hebben. Zodra het onderzoek is afgerond, zullen zij contact met je opnemen.

Dat geven jullie mij wel.  Het is gewoon rond uit schandalig dat medewerkers geen gedegen opleiding krijgen zodat ze de klanten fatsoenlijk kunnen helpen. Wat betreft dat onderzoek, ik weet hoe het werkt. Max 14 dagen! Ook weet ik dat het I-mei nummer niet in gebruik is. Dus het pakketje zal wel kwijt zijn. Er zou deze week sowieso contact worden opgenomen ongeacht of er meer duidelijkheid zou zijn. Dat was afgesproken. 

 

Door zoveel fouten is er te laat een onderzoek ingesteld dat wist ik wel. Maar werd me ook bevestigd door de medewerker die mij het formulier toe had gestuurd. Andere zeiden er liep een onderzoek, wat niet klopte. En geduld die is op. Lang genoeg op de proef gesteld. Telefoon is op 18 Juli besteld geworden zou de volgende dag in huis zijn. Het is inmiddels 12 Augustus 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Bianca1974

Ik snap je gevoel heel goed en wil je dan ook mijn oprechte excuses aanbieden van hoe het allemaal is gelopen. Ik ga dit intern doorzetten, zodat wij hiervan kunnen leren. 

Als het goed is heb jij inmiddels contact gehad met mijn collega's, ik zie dat het onderzoek gisteren is afgerond en dat er een passende oplossing is gevonden! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten? Dan help ik je natuurlijk graag verder!

Reageer