beantwoord

Toestel krediet afbetaald maar niet verwerkt

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 106 x bekeken

Goededag,

 

Op 10 mei 2021 heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Deze betaling is tot op heden nog niet verwerkt, waardoor ik nog steeds dubbele facturen betaal. Na gebeld te hebben met de klantenservice, heb ik op 28 oktober een betaalbewijs verstuurd naar het daarvoor bestemde emailadres. Vervolgens op 12 november nog eens omdat ik geen reactie had. Telefonisch wordt meerdere keren aangegeven dat hiernaar gekeken wordt. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, terwijl ik deze binnen 10 werkdagen zou moeten krijgen.

 

Wat kan ik doen om tele2 actie te laten ondernemen? Zowel per telefoon als per mail gebeurd er niets.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Floor109 1 December 2021, 18:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Kyra,

Dat duurt inderdaad wel heel erg lang.. Helaas kunnen dit soort escalaties lang duren, omdat deze handelingen niet bij de klantenservice zelf liggen maar bij een andere afdeling / tak binnen Tele2.

Als ze aangeven dat het nog in behandeling/open staat zou ik toch nog even geduld hebben, zodra de “case” behandeld en afgerond is moet hier communicatie over volgen en ook zichtbaar zijn voor de klantenservice. Kans bestaat ook dat die afdeling het wat drukker heeft dan normaal (kan ik me goed voorstellen met de nieuwe telefoons) en dat ze buiten doorlooptijd zitten.