beantwoord

Toestel krediet afbetaald maar bij facturen -> toestel krediet staat het er nog steeds dat ik moet betalen.

• 6 november 2018
  • 4 reacties
  • 226 x bekeken

Hey!

Ik heb gister mij toestel krediet af betaald en daarna was alles prima, stond ook niks bij. Maar vandaag keek ik nog eens en bij facturen - toestelkrediet. waar je normaal ziet wat je nog moet betalen stond het er weer, or als nog? Ik kan je mijn bankafschrift laten zien dat het betaald is. Ik weet dat ik nog maanden over heb van mijn interniet etc die ik met betalen en deze maand nog van het krediet maar het hele andere bedrag is betaald. Krijg ik hier nog een email van of wordt er nog naar gekeken?

Vriendelijke groetjes,
Daisy
icon

Beste antwoord door eric 6 november 2018, 22:13

Als je gisteren hebt betaald duurt dat gewoon even voordat alle systemen zijn bijgewerkt. Belangrijkste is dat op de komende echte factuur geen toestelkosten meer komen te staan.
Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je gisteren hebt betaald duurt dat gewoon even voordat alle systemen zijn bijgewerkt. Belangrijkste is dat op de komende echte factuur geen toestelkosten meer komen te staan.

Oke! Het is alleen, toen ik gister betaalde was er op de zelfde pagina niks meer te zien en nu in 1x wel. Dus ik wil er liever snel bij zijn dan te laat. Bij de afbetalen stond wel "Met deze iDeal-betaling mis je nog 1 termijn van je toestelafbetaling." dus ik weet dat ik deze maand dan nog 1x moet betalen waarschijnlijk.

Oke! Het is alleen, toen ik gister betaalde was er op de zelfde pagina niks meer te zien en nu in 1x wel. Dus ik wil er liever snel bij zijn dan te laat. Bij de afbetalen stond wel "Met deze iDeal-betaling mis je nog 1 termijn van je toestelafbetaling." dus ik weet dat ik deze maand dan nog 1x moet betalen waarschijnlijk.

Als het goed is, is het al opgelost!😁
Reputatie 4
Badge
Hi Daisyxxx,

Het staat nu goed in Mijntele2?

Groetjes,

Hinke

Reageer