vraag

Toestel krediet afbetaald, BKR afmelding en graag mail ter bevestiging met NAW

• 17 juni 2020
  • 3 reacties
  • 142 x bekeken

Hii,

Ik lees verschillende topics over dat het nogal lang duurt voordat je afmelding naar het BKR toe gaat (6 weken lees ik).

Echter hebben wij een huis gekocht en voor de hypotheek van ons huis wordt gevraagd het toestelkrediet af te lossen. Dit heb ik dus direct gedaan. Het toestel is volledig afbetaald.

Een screenshot van de afbetaling van mijn toestel is niet voldoende, ze willen graag de afmelding bij BKR zien. Of een mail vanuit jullie dat jullie bevestigen dat mijn krediet volledig is afbetaald met mijn persoonlijke gegevens erbij. Zodat onze hyptoheek z.s.m. geregeld kan worden.

Er zit dus haast achter, kan niet wachten op die 6 weken.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

En iemand met dit zelfde probleem, hoe snel is dit bij jullie gegaan?!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Een echte afmelding kan pas een aantal weken na de incasso van de laatste factuur. Die gaat eind deze maand pas afgeschreven worden. Daarna nog 3 weken. Sommige banken accepteren wel een email van Tele2. Zie ook dit topic.

Een echte afmelding kan pas een aantal weken na de incasso van de laatste factuur. Die gaat eind deze maand pas afgeschreven worden. Daarna nog 3 weken. Sommige banken accepteren wel een email van Tele2. Zie ook dit topic.

Ja dat had ik overal gelezen. Dus wat ik daarom nodig heb is een e-mail van Tele2 die daarin bevestigd met mijn NAW gegevens dat mijn toestelkrediet is afgelost.. Omdat ik niet die aantal weken kan wachten.

Reputatie 4
Badge

Hi @esmee123,

Gefeliciteerd, een nieuwe woning! 
Welkom op de community. Goed dat je al wat topics hebt doorgenomen! 
Ik ga je meteen helpen door te checken of de volledige toestelaflossing binnen is. 
Als je het volledige toestelkrediet hebt afgelost kan ik dit met een mail bevestigen.
Deze mail kan jij aan jouw hypotheekverstrekker tonen en waarschijnlijk gaan zie hiermee akkoord. Z kan jij verder kan met het proces!
Hiervoor heb ik uiteraard jouw gegevens nodig!
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Reageer