Toestel in 2-3 x aflossen

• 13 februari 2019
  • 8 reacties
  • 1083 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Kan ik het toestel versneld aflossen?
Ja dat kan in een keer. Heb ik bij mijn vorige toestel ook gedaan.
Maar wat zou ik moeten doen als ik het bedrag in 2-3 delen wil betalen?
Overmaken onder het kenmerk van toestelkrediet?

Ik begrijp dat ik tussendoor nog gewoon de maandelijkse termijnen betaal.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Er zijn 3 mogelijkheden:
In één keer betalen
In maandelijkse termijnen betalen
In maandelijkse termijnen betalen en tussentijds in één keer het restant aflossen

Er is geen mogelijkheid om zelf een ander aflossing schema te bepalen.
Die had ik zelf al bedacht.
Wat gebeurd er als ik een bedrag overmaak naar tele2 ovv kenmerk van de toestellening?
Komt dat dan terug? Lijkt mij niet.
Ik ga dat gewoon proberen.
Reputatie 7
Badge +2
Wat gebeurd er als ik een bedrag overmaak naar tele2 ovv kenmerk van de toestellening?

Ik zou het niet doen, kan hier in alle kanten fout gaan, het procedure is dat als je iets overmaakt wordt met een openstaande factuur berekend en de rest wordt terug gestoord.

Als het fout gaat in de administratie zou jou hoofdpijn brengen en Tele2 tijd kosten om je overboeking te vinden en deze terug te draaien, wordt niet van je toestel krediet afgehaald en je bent je geld weken kwijt. ?

Je betaalt geen rente, dus kun je net zo goed 3 maanden sparen en dan in een keer overmaken.
Reputatie 4
Badge
Hallo EdRo, wanneer je kiest voor afbetaling van je toestelkrediet dan kan dat alleen éénmalig en dus niet in termijnen. Voor afbetaling wordt dan een order aangemaakt en om dat correct te laten verlopen is het niet de bedoeling zelf bedragen in termijnen te gaan overmaken. Toestel afbetalen doe je eenvoudig via je MijnTele2 account bij "Je Facturen" en klik dan op toestelkrediet en vervolgens of afbetalen. Er zal dan een iDeal link worden aangemaakt. https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Reputatie 7
Badge +1

Dat is zelf een aflos schema bepalen en dat kan dus niet, zoals hierboven ook aangegeven.
Reputatie 6
Badge +1
Zeker niet doen, anders ben je maanden bezig om je geld terug te krijgen. Spaar op je bankrekening, als je alles bij elkaar hebt betaal je in een keer.
Reputatie 4
Badge
Heb je verder nog vragen EdRo of kan ik je nog ergens mee helpen?
Groet, Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer van je heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuwe topic starten.

Met vriendelijke groet,
Petra