beantwoord

Toestelfactuur

  • 9 December 2021
  • 2 reacties
  • 298 x bekeken

Goedenavond,

 

Wij hebben een telefoon gekocht en die in 1 keer betaald. Wij willen graag de factuur ontvangen, ik heb daar al een paar keer over gebeld maar ik krijg steeds niet wat we willen hebben. Steeds wordt er toegezegd dat het nu écht goed begrepen is en het binnen een paar dagen in de mail komt, maar helaas nog steeds geen factuur.

Vandaag heb ik weer bijna een uur gebeld en toen kwam het hoge woord eruit, we krijgen geen factuur omdat ze dat toen anders deden qua systeem oid. De telefoon is op 16 november 2020 volledig betaald. Wat moeten wij nog meer doen om iemand van de betreffende afdeling te spreken ? Er kan niets geregeld worden, geen enkele moeite wordt er gedaan om een oplossing te bieden en ons de factuur te sturen.

Ik las ergens op dit forum dat als er een actie is om een TV oid te bemachtigen er opeens wel een factuur van de telefoon gestuurd werd, hoe zit dit ?

 

Ik hoop werkelijk dat dit naar tevredenheid opgelost wordt, we zijn al lang klant en hebben vele mensen aangeraden om klant bij jullie te worden.

 

Vriendelijke groet F.H

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 December 2021, 16:21

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @IFrank welkom op de Community!

Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik zie inderdaad dat meerdere collega’s facturen en aankoopbewijzen voor je hebben aangevraagd, maar het is waar wat er is gezegd. Ik ben bang dat dit toestel nog is aangeschaft voordat we overgingen op het nieuwe systeem. Met het oude systeem stonden er geen kosten van het toestel op de hardware factuur. 

Ik zie dat mijn collega je op 7 december probeerde te bellen om dit uit te leggen. Heb je inmiddels iemand gesproken? Ik zie dat hij voor de zekerheid ook je eerste factuur heeft opgevraagd omdat het hier wellicht nog opstond na het afbetalen. Ik zie wel een notitie van hem dat de kosten van je toestel op je contract zouden moeten staan. Heb je deze nog?

En heeft een van mijn collega’s toevallig ook de hardware factuur voor je opgevraagd? Zo niet, dan wil ik dit voor je doen. Met de hoop dat het hier toch op staat.

Ik hoor het graag van je. 

Hay Marciano,

dank voor uw bericht, wij hebben idd van alles gekregen behalve de factuur incl btw, het contract hebben we ook gekregen met het bedrag maar dat is geen factuur.

Wij hebben geen hardware factuur gekregen, dus het zou fijn zijn als we die kunnen gebruiken bij de boekhouder.Ik heb geprobeerd een belafspraak te maken maar dat doet Tele2 niet, ik ben 1 keer anoniem gebeld en daarna niet meer, ik kan niet de hele dag bereikbaar zijn dus 1 belletje van jullie kant is wat karig.

dus graag de hardware factuur waar de btw op staat. Vriendelijk dank Gr Frank.

 

 

 

Reageer