beantwoord

Toestel defect Tele2

  • 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 121 x bekeken

Dag Dame, Heer,

Al jaren ben ik klant bij jullie. Mijn abonnement was op 21 maart 2015 afgelopen... maar ik heb pas op 1 januari mijn vorige abonnement omgezet naar Sim Only..En nu is mijn telefoon stuk. Kan ik mijn SimOnly jaarcontract omzetten naar een abonnement met nieuwe telefoon met Nummerbehoud?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door eric 1 maart 2016, 22:53

Wel als je een simonly had genomen die je per maand kunt opzeggen cq. Verlengen met toestel. Die zijn 1 euro duurder dan twee jaarcontracten. En anders toch een los toestel kopen bij mediamarkt of marktplaats. Want zonder werkend toestel heeft u niets aan het abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Wel als je een simonly had genomen die je per maand kunt opzeggen cq. Verlengen met toestel. Die zijn 1 euro duurder dan twee jaarcontracten. En anders toch een los toestel kopen bij mediamarkt of marktplaats. Want zonder werkend toestel heeft u niets aan het abonnement.