‘Toestel defect bij aankoop’

ik heb onlangs een telefoon (iphone 8 refurbished) en een abonnement bij jullie afgesloten, maar na 1 dag stopte het toestel met werken. Ik heb toen naar tele2 gebeld en die hebben gezegd dat ik deze moest opsturen naar dynafix wat ik ook heb gedaan. na ongeveer 2 weken had ik de telefoon weer terug met erbij dat de klacht niet geconstateerd kon worden. Dus nu heb ik er nog steeds niks aan. Dus ik heb op tele2.nl rond gekeken en daar stond dat ik mijn telefoon kon aanmelden voor ‘Toestel defect bij aankoop’ alleen heb ik geen idee waar dit staat.

samengevat: Waar kan ik ‘Toestel defect bij aankoop’ vinden?

mvg, Daan

icon Beste antwoord door eric 15 januari 2019, 22:06

Dat vinkje zou je moeten tegenkomen bij het invullen van het reparatie formulier. Maar voor een refurbished toestel maakt dat geloof ik niet zoveel uit. Belangrijkste is dat het blijkbaar nu wel weer werkt? Of heb je hem teruggekregen zonder die weer aangaat? In dat geval moet je hem opnieuw insturen en erbij aangeven dat ie nog steeds niet werkt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dat vinkje zou je moeten tegenkomen bij het invullen van het reparatie formulier. Maar voor een refurbished toestel maakt dat geloof ik niet zoveel uit. Belangrijkste is dat het blijkbaar nu wel weer werkt? Of heb je hem teruggekregen zonder die weer aangaat? In dat geval moet je hem opnieuw insturen en erbij aangeven dat ie nog steeds niet werkt.