vraag

toeste; aanbetaling niet terug bij annulering

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 165 x bekeken

In mei heb ik een iphone XS besteld aan de telefoon met de klantenservice. Er werd mij beloofd dat deze telefoon er binnen twee werkdagen zou zijn. Na 1,5 week wachten werd mijn bestelling zonder reden door tele2 geannuleerd. Niemand bij de klantenservice kon mij vertellen waarom dit was gebeurd. Wel werd mij gezegd dat mijn geld uiterlijk binnen twee weken teruggestort zou worden. Het is inmiddels 2,5 week sinds de annulering en mijn geld is nog steeds niet terug. Eigenlijk ben ik dus al 5 weken en 15 telefoontjes later en heb ik nog niemand aan de telefoon gehad die mij precies kon zeggen wat de stand van zaken was. Ik snap dat mijn bestelling door corona vertraagd of geannuleerd was, maar geld overmaken lijkt mij toch niet zo moeilijk?

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Hey @Juultjeee loos,

Welkom op de Community!
Dit gaat niet helemaal zoals het hoort, goed dat je je verhaal hier doet.
Ik ga je meteen helpen door dit recht te zetten!
Als je mij jouw gegevens stuurt dan zet ik het gelijk door naar de juiste afdeling.

Graag ontvang ik de volgende gegevens van jou :

• Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je zodat we dit netjes kunnen afronden! :thumbsup:

Goedemorgen,

Ik heb gister een aanbetaling gedaan van 641 euro maar geen bevestigingsmail gehad en ook geen mail van amp ook niet in de spam folder. Ik heb contact gehad met de klantenservice en mij werd verteld dat ik uiterlijk gisteravond een mailtje zou krijgen maar ik heb nu nog steeds niks ontvangen? Ik wil graag weten wat er nu gaat gebeuren?? Via Facebook krijg ik ook al geen reactie en dit is ook al het tweede berichtje op dit forum en hier ook geen reactie

Reputatie 7
Badge +5

@Tudy1407 dat je tot nu toe geen reactie gekregen hebt, komt denk ik omdat jij inhaakt in andermans topic.

Daarom kun je het beste zelf een topic starten, want dan krijg jij de aandacht die jij verdient.

Wordt je vraag sneller opgepakt.

Reageer