beantwoord

Toch internetkosten binnen EU, hoe dan?

• 26 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 241 x bekeken

Ik ben weekend in Engeland geweest, nu ruim 2000mb in de bundel en nu heb ik internetkosten gemaalt buiten de bundel, hoe kan dat?

*** Afbeelding weggehaald door moderator ***
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 augustus 2019, 15:24

@WalterK Ik heb in verband met je privacy de afbeeldingen in je topic verwijderd omdat in deze persoonsgegevens zoals je telefoonnummer stond vermeld.

Wat betreft de extra kosten die kunnen gemaakt zijn door internet gebruik op de boot of in het vliegtuig, dan gaat de dataverbinding via satelliet en dat valt buiten je bundel.
Wil je dat ik dit voor je nakijk? Stuur dan even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo WalterK,

Waar ben je precies geweest, sommige delen van het Verenigd Koninkrijk vallen namelijk niet onder de EU t.w. Man, Guernsey en Jersey
Als je op 1 van die eilanden bent geweest dan klopt het dat je buiten-de-bundel kosten hebt.
London
Reputatie 4
Badge +2
Onderweg dan misschien gebruik gemaakt van internet?
Als je gebruik hebt gemaakt van mobiel internet terwijl je niet verbonden was met een zendmast op het land dan valt dit ook niet binnen de EU bundel.
Reputatie 7
Badge +4
Dit treedt op als je bijvoorbeeld met de boot naar Engeland vaart.
Reputatie 4
Badge
@WalterK Ik heb in verband met je privacy de afbeeldingen in je topic verwijderd omdat in deze persoonsgegevens zoals je telefoonnummer stond vermeld.

Wat betreft de extra kosten die kunnen gemaakt zijn door internet gebruik op de boot of in het vliegtuig, dan gaat de dataverbinding via satelliet en dat valt buiten je bundel.
Wil je dat ik dit voor je nakijk? Stuur dan even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Groet Petra
Reputatie 6
Badge +1
Wellicht helpt het om de SMS geschiedenis op de telefoon te bekijken. Verandering van netwerk in het buitenland geeft een overzicht van de dan geldende tarieven.
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie heb ontvangen van TS ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra