Tip: Status van OPD levering inzien

• 10 maart 2016
  • 19 reacties
  • 19118 x bekeken

Wacht je ook op je nieuwe telefoon? In 3 stappen weet je meer:

1) Kijk op de website van O.P.D. (Online Pakket Dienst) > http://www.afspraakstatus.nu
2) Voer daar de gevraagde ordergegevens in. (het gevraagde ordernummer staat als "contractnummer" in de e-mail die je eerder van tele2 hebt ontvangen)
3) Klik op Bevestigen... Daar zie je een overzicht van je bestelling. Het vak in de rechter bovenhoek toont de afspraakstatus.

In mijn geval:
"Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.07-03-2016 11:59:09"

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Website doet het niet, krijg error bij invoeren gegevens.
Misschien is het druk op de website
Reputatie 2
Misschien is het druk op de website

Nee ik heb het ook, na telefonisch contact met tele2 zeggen ze dat er pas morgen voorraad is. Dus morgen pas afspraken gemaakt kunnen worden.
OPD zegt weer dat ik gewoon een mail hoor te krijgen, was doorgezet naar de planning.
Planning kon mijn order niet terug vinden, tele2 zegt dat die wel te herleiden is en dat er zelfs al staat dat er een OPD Package is.
Iedereen spreekt elkaar tegen...
Zowiezo geld niet wie het eerst pre-ordert wie het eerst maalt.
Vorige week besteld, nog niks bekend, iemand heeft vandaag besteld en is al ingepland voor de levering van morgen....
Hij staat bij mij op:
Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.09-03-2016 10:11:25

Hmm.
ben benieuwd wanneer ik de mail mag verwachten! 😮
Ook bij mij staat er wachten op voorraad. Ik ben bang dat het lang gaat duren voor ons.
hallo Tele2, geen reactie?
Hetzelfde ik krijg " Servor Error in '/' Application" wanneer ik de juiste gegevens invoer dit is gewoon absurd nog nooit meegemaakt met geen één telefoon maatschapij, als ik geen OPD Mail z.p.m. krijg annuleer Ik dit order en zal nooit meer iets postief's over Tele2 te zeggen hebben en Ik had al op 4 Maart gepreorderd...
Handig inderdaad. Nu kan ik zien dat ik al 10 dagen wacht op voorraad, en dat niemand nog weet of ik op korte termijn uberhaupt een telefoon ga krijgen. Waarom gaat Tele2 vrolijk door met al die reclames voor de iPhone 6 als ze niet kunnen leveren??
Uit de rubriek Actueel van 2 dagen geleden:
iPhone 6
De iPhone 6 heeft een langere levertijd. Vooral bij de zilveren variant. We doen ons best om binnen nu en twee weken de toestellen te leveren.
Dat had ik gelezen inderdaad. "We doen ons best" doet mij denken dat het niet heel gek zou zijn als het nog langer gaat duren (maar hoe lang??). Gecombineerd met de 11 dagen dat ik al wacht, gaan we zo richting een maand levertijd. Ik vind dat nogal wat, aangezien iPhones niet bepaald schaars zijn of zo. Maar goed, we zullen het er mee moeten doen.
Nou ik snap er niks van. Staat bij mij aflevermoment vandaag tussen 13.07 -14.07 terwijl ik 2 uurtjes geleden gebeld ben is niet op voorraad. Weet nu niet of ik toch wel krijgt of niet
Wat schandalig dit, nog steeds error kan niet eens bestelling inzien wat is alles toch zo amateuristisch geregeld.
Ik ook een afspraak gemaakt voor deze middag. Speciaal vrij genomen van werk zodat ik thuis kon zijn. Wordt ik net gebeld door een nummer uit groningen(?) en bij het opnemen verteld meneer mij dat de telefoon niet op voorraad is (toch raar als de S7 edge net uitkomt, zou je toch een flinke voorraad moeten hebben lijkt me). Status op de website is nu "order wordt verwerkt in magazijn".

Wel behoorlijk slecht dit hoor. Bij release moeten er gewoon genoeg toestellen op voorraad zijn.
Reputatie 1
Bij mij staat er nog gewoon wachten op voorraad, wees blij dat er bij jullie wat staat haha 🙂
Tegenwoordig moeten we blij zijn dat er een paar mensen iets kunnen zien.
Ik krijg helemaal niets te zien bijvoorbeeld behalve dit:

Inloggen is niet gelukt, probeer het opnieuw.

En als je het opnieuw doet krijg je een error pagina. 🙂
Reputatie 1
Tegenwoordig moeten we blij zijn dat er een paar mensen iets kunnen zien.
Ik krijg helemaal niets te zien bijvoorbeeld behalve dit:

Inloggen is niet gelukt, probeer het opnieuw.

En als je het opnieuw doet krijg je een error pagina. :)

Je moet inloggen met een code dat begint op T2-00xxxxxx of te wel je contractnummer
En dan de postcode die je hebt opgegeven.
Inderdaad de iPhones liggen al klaar maar je moet zelf het initiatief nemen om een bezorg afspraak te maken. Via www.afspraakstatus.nu en dan je nummer die begint met T2..... mijn iPhone wordt morgen bezorgd
Reputatie 7
Badge +4
De iphone ligt pas klaar als je een email hebt ontvangen met een uitnodiging om een bezorgafspraak te maken. Als je die stap overslaat checkt het OPD systeem niet nogmaals of er echt een telefoon is en maakt gewoon een bezorgafspraak.
Reputatie 6
Badge +5
Ik zou daar ook mee oppassen DanielleAmsterdam89.
Het kan zijn dat de order niet goed loopt bij OPD, en dat willen we echt niet.
Maar we doen ons best om ervoor te zorgen dat ook jij snel je nieuwe iPhone zal krijgen.
Hou ons op de hoogte als je meer hoort.
Groet, Ben