tevreden klant

• 2 februari 2017
  • 6 reacties
  • 193 x bekeken

Reputatie 1
ik ben nog steeds een erg tevreden klant en dat ook wel eens gezegd worden.dus nog geen klachten ofzo,ik hoop dat het zo blijft.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Wacht maar af, was zelf ook al enkele jaren een tevreden klant. Maar er komt een moment dat je denkt dat ze wel willen helpen en dan kom je van een koude kermis thuis, dus helaas uit ervaring kan ik je nu al op een briefje meegeven dat het niet zo zou blijven.
Leuk om te hpren Patrick 41.
Ik hoop echt dat jenog heel lang tevreden blijft !
Reputatie 1
ik zit al ruim 6 jaar bij tele2 dus ik ben benieuwd.
Reputatie 5
Badge +2
Wat goed om te horen Patrick 🙂 Al 6 jaar klant! Leuk! En ook al even actief op het forum zie ik.
Misschien vind je het leuk om in het Voorsteltopic wat meer over jezelf te vertellen?
Wat goed om te horen Patrick 🙂 Al 6 jaar klant! Leuk! En ook al even actief op het forum zie ik.
Misschien vind je het leuk om in het Voorsteltopic wat meer over jezelf te vertellen?

Hoi Jolien ,wanneer reageren jullie op mijn topic over in de min? Ik wacht bijna 5 dagen.
ik ben nog steeds een erg tevreden klant en dat ook wel eens gezegd worden.dus nog geen klachten ofzo,ik hoop dat het zo blijft.

Ik hoop het voor je. Ik 4 jaar en tot nu toe ook niet echt klachten. Ze helpen mij wel via Twitter,chat, hier of bellen als er iets is met abbo.