beantwoord

Teveel betaald voor abonnement

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 Reacties

Hoi

Het is nu eind juli, maar geen enkele factuur over juni staat er klaar.....

Groetjes

Heronimos
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Heronimos,
Zoals te lezen is in mijn vorige reactie is de rectificatie terug te vinden op je factuur van augustus.
Of bedoel je dat je factuur van juni nog niet is binnen gekomen?
Groetjes Kiko
Ja. de factuur van juli is nog niet binnen.

Hoewel ik het ook erg laat vind om dit pas op de factuur van augustus te corrigeren.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Heronimos,
Zou je nog eens willen kijken of je factuur van juli weer zichtbaar is. Er was een issue met het inladen van de facturen van die maand, maar dat moet nu opgelost zijn. Is dit bij jou ook het geval?
Wat betreft de factuur van augustus: dat heeft te maken omdat het even duurt voordat het verwerkt is in ons systeem.
Groetjes Kiko
Beste Kiko,

Vandaag nog niets te zien.

Groet

Johan.
Verder is het duidelijk dat jullie zo veel tijd nodig hebben., dat constateer ik juist.

Maar mijn eerste contact hierover was op 1 juni (je weel wel met die N erin)
Dat is nu ruim 60 dagen gelden. Als ik zo lang nodig heb om te betalen ben ik al 3x afgesloten.

Blijkbaar gaat dat een stuk sneller in jullie systeem. Iets zegt me dat dit met beleidskeuzes te maken heeft, niet met een computersysteem op zich.
Voor de volledigheid, ik heb nu de factuur van juli en augustus in 1 gehad. Inclusief het correcte bedrag wat dan retour komt. Wel eens waar zonder uitleg, maar een kaal bedrag, maar wel gelijk aan wat ik zelf berekend had.

Erg jammer dat het op deze manier allemaal moe(s)t lopen, volgens mij heeft dit veel meer tijd en inzet (dus kosten) van jullie kant gekost als nodig en als resultaat is de klant nog steeds zo ontevreden dat hij vertrekt. Mijn vertrouwen zijn jullie namelijk kwijt, gezien alle moeite die ik heb moeten getroosten om mijn (overduidelijke) gelijk te halen. Jullie klantservice is slecht bereikbaar en in houding en gedrag uitermate arrogant.

Maar ja, wellicht behoor ik wel niet tot de doelgroep.
Reputatie 2
Badge
DOEI!
Dank je voor het onderbouwen van mijn punt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Heronimos,
Bedankt voor je berichtje.
Wat fijn dat het bedrag op terug te vinden is op je factuur. Wel gek dat er geen uitleg bij staat. Ik snap dat dat niet heel duidelijk is. Gelukkig kon je het wel achterhalen door je eigen berekening.
Ik vind het ook jammer dat het allemaal wat langer duurde en dat het niet soepel verliep. Ik hoop dat je toch wat had aan mijn hulp.
Ik wens je nog een heel fijne zondag toe! Groetjes Kiko
Dank je Kiko,

Ik wens je ook veel succes in de toekomst. En dank voor je inzet als persoon, mijn kritiek ging vooral over de organisatie en hoe het gereorganiseerd is, wat natuurlijk wel zijn weerslag heeft in het gedrag en houding van de medewerkers.
Maar mijn ervaringen zijn herkenbaar blijkbaar:
http://www.nu.nl/mobiel/4109048/tele2-klanten-willen-vaakst-overstappen-andere-provider.html

Maar jou hulp heeft zeker bijgedragen dat het iets soepeler liep.

Fijne dag gewenst
Reputatie 2
Badge
Doei!
Wat een rare reacties Hopenloos.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Heronimos,
Ik ben wel heel blij dat je wel tevreden bent over mijn hulp. 🙂
Als er nog iets is, dan weet je mij te vinden.
Groetjes Kiko