beantwoord

terugstorting aanbeteling

  • 10 February 2021
  • 7 reacties
  • 186 x bekeken

Hallo tele2

na ruim 14 dagen te hebben gewacht, heb ik nos steeds niet mijn geld teruggestort gekregen. Ik heb hierbij weer gebeld en er werd weer gezegd dat ik nog eens 14 dagen moest wachten. Ik vind dit absoluut niet kunnen en het gaat om een bedrag van €820.- ik heb zelf ook gewoon rekeningen die ik moet betalen en zit nu in achterstand. Ik wil graag snel mijn geld terug! 

icon

Beste antwoord door kacinS 22 February 2021, 09:34

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @kacinS,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Dit proces verloopt niet helemaal vlekkeloos want er zijn problemen met het terugbetaling. Mijn excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetaling terugstorten! Het is natuurlijk niet de de bedoeling dat je niet weet waar je aan toe bent, zeker als het om zo een flink bedrag gaat. Je bent bij mij in ieder geval aan het goede adres, dit ga ik voor jou oplossen.

Ik heb jouw gegevens er meteen bij gepakt en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier zo snel mogelijk wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling en ik ga erop toezien dat jij uitbetaald wordt. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @kacinS,

Ik heb vandaag de bevestiging gehad dat jij uitbetaald wordt. Daarom ga ik ervan uit dat jij morgen of overmorgen jou geld terug hebt. Mijn excuses voor het ongemak! 

@Cas van Tele2 
Nog steeds nier binnen!? Waar blijft het? 

@Cas van Tele2 

Hoi cas, 

ik waardeer je inspanningen en je hulp. Alleen ik heb nog steeds niets binnen. Uw andere collega geeft aan de 24ste. Ik heb meerdere malen aangegeven, ik kan mijn rekeningen niet betalen door jullie. Zou je het alsjeblieft willen vragen? 

 Uhhh is dit een grap? Ik zit al een maand te wachten?! Moet ik nog eens 14 dagen wachten? Sorry dit gaat te ver. Dit vind ik echt niet kunnen en zal de benodigde stappen nemen! 

@Cas van Tele2 

Ik heb het bedrag terug gekregen! Bedankt Cas voor je inspanningen en je hulp, zonder jou was het moeilijk geweest! 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @kacinS,

Super om te horen dat je het bedrag terug hebt! Ik heb mijn best gedaan en veel contact gehad met de financiele afdeling. Graag gedaan en bedankt voor jouw bericht. Ik ben heel blij dat jouw geld terug is! 

Reageer