beantwoord

Terugstorten aanbetaling

  • 28 February 2021
  • 4 reacties
  • 93 x bekeken

Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement verlengd, waarbij er iets mis is gegaan waardoor ik 2 aanbetalingen heb moeten doen. Daarvan zou er 1 teruggestort moeten worden, €608,83. Dit is niet weinig geld, en ben daarom ook aardig geïrriteerd dat dit zo ontzettend lang duurt. Wat zijn de normale termijnen, en hoelang zal dit nog duren is vooral mijn vraag.

icon

Beste antwoord door eric 28 February 2021, 18:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat is serieus geld! De moderator hier kan jouw zaak op een speciale lijst zetten. Zodra hij in dit topic langskomt zal hij wel reageren.

Zeker weten, zeker serieus geld. Vandaar ook mijn redelijke frustratie haha. Laten we hopen dat een moderator mij kan helpen, want aan de telefoon kom ik ook niet verder. 

Reputatie 7
Badge +12

Een moderator heeft ook niet de pinpas. Hij zal hetzelfde doen als de klantenservice medewerkers die je al hebt gesproken, jouw naam/nummer op een lijst zetten. Die lijst gaat naar de financiële administratie. Die zullen uiteindelijk de verkeerde storting moeten vinden en terugbetalen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Max131274,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!