beantwoord

Terugbetaling van een aanbetaling na 4 weken nog steeds niet gebeurd.

  • 2 August 2021
  • 5 reacties
  • 183 x bekeken

Op 02 juli  heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement/verlenging + telefoon.  fraai direct zag ik dat er een verkeerde toestel was. ik heb de bestelling direct geannuleerd. ik heb bij de bestelling een aanbetaling van €511,83 gedaan. op 05 juli kreeg van Tele2 keurig een bevestigingsmail dat mijn bestelling geannuleerd was, en de terugstorting van de aanbetaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Tot op heden(vandaag 02 augustus vier weken na de bestellingsdatum) wacht ik nog op mijn geld. In tussen heb ik 3 a 4 keer met tele2 klantenservice gebeld met zonder resultaat. Iedere keer werd mij verteld dat er een ticket is aangemaakt, en dat deze is in behandeling is genomen. 

De vraag is: Hoe lang moet ik nog wachten op mijn eigen geld? wanneer krijg ik het terug?

De machteloosheid van een klant is bij mij bewezen.

-ik voel me machteloos,

-Diep teleurgesteld en behoorlijk geïrriteerd.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 August 2021, 09:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Adam, allereerst leuk om te horen dat je bij ons wil verlengen! Dat de terugbetaling zo lang duurt is natuurlijk minder leuk. Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie inderdaad twee cases die zijn aangemaakt voor de terugstorting. Voor nu zie ik dat de status nog op New staat, wat betekent dat mijn collega’s van Incasso jouw case nog niet hebben opgepakt. Normaal zou de terugbetaling binnen 14 werkdagen gedaan moeten zijn, maar het komt wel eens voor dat dit langer duurt. 

Op dit moment wil ik voorstellen nog heel even te wachten tot Incasso de case oppakt. Ik houd de case ook met alle plezier voor je in de gaten, dus mocht je je afvragen of er een update is dan kan je die bij mij vragen. Zodra mijn collega’s de case oppakken, zullen zij ook contact met jou opnemen. Ik zie dat jouw 06-nummer en e-mailadres netjes in de case staan. 

Ik hoop natuurlijk dat je het geld zo snel mogelijk terug hebt, maar je hoeft je niet meer machteloos te voelen. Ik ben er nu en ik ga mijn best doen dit voor je op te lossen. Laten we het deze week nog even afwachten, mocht het dan nog niet geregeld zijn, dan ga ik een andere manier zoeken om dit sneller voor elkaar te krijgen!

Ik zag dat je een tweede topic had aangemaakt met hetzelfde bericht. Ik heb die gesloten, zodat we in dit topic het overzicht kunnen bewaren. :smile:

Beste Marciano,

Bedankt voor je reactie. 
Ik wacht tot begin volgende week en hoop dat het geregeld wordt, zodat ik niet weer via deze weg moet melden dat het niet geregeld is. 
mvg. 

Beste Marciano,

Bedankt voor je reactie. 
Ik wacht tot begin volgende week en hoop dat het geregeld wordt, zodat ik niet weer via deze weg moet melden dat het niet geregeld is. 
mvg. 

Beste Maricano,

Helaas ik moet weer melden dat de terugbetaling heeft nog niet plaats gevonden. ik ben nu 5 weken verder om een terugbeltaling van een aanbetaling van €511,83 op moet wachten.

Ik vind het triest en niet vertrouwelijk meer.

Tele2/T-Mobile komt heel erg ongeloofwaardig over bij mij.   

Je kunt niet mij niet vertellen dat deze zaak niet opgepakt kan woorden binnen de gestelde termijn van 14 dagen, laten staan 5 weken.   

Het word een keer tijd om dit bij omroep Max gemeld te worden. Want ik heb op dit moment geen hoop meer.   

MVG.  

Reputatie 7
Badge +12

Hey Adam, dat is niet fijn om te horen! Ik snap dat dit niet positief overkomt. Ik heb daarom direct iets anders in gang gezet. Ik heb mijn collega’s van facturatie gemaild met de vraag of ze jouw betaling z.s.m. kunnen vinden en terugstorten. Ik wacht nog even op een reactie of ze je daadwerkelijk op de ‘lijst’ hebben gezet en dan laat ik het je weten. Wellicht dat ze nog een betaalbewijs vragen, maar dat laat ik je dan weten. Ik hou je op de hoogte! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Adam, zoals gezegd heb ik contact gehad met mijn collega’s van facturatie om de terugstorting te regelen. Zij vertelden me dat de terugstorting al is gedaan op 8 juli 2021 op het rekeningnummer dat bij ons bekend is (dat eindigt op 08).