Op 02 juli heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement/verlenging + telefoon. fraai direct zag ik dat er een verkeerde toestel was. ik heb de bestelling direct geannuleerd. ik heb bij de bestelling een aanbetaling van €511,83 gedaan. op 05 juli kreeg van Tele2 keurig een bevestigingsmail dat mijn bestelling geannuleerd was, en de terugstorting van de aanbetaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Tot op heden(vandaag 02 augustus vier weken na de bestellingsdatum) wacht ik nog op mijn geld. In tussen heb ik 3 a 4 keer met tele2 klantenservice gebeld met zonder resultaat. Iedere keer werd mij verteld dat er een ticket is aangemaakt, en dat deze is in behandeling is genomen.
De vraag is: Hoe lang moet ik nog wachten op mijn eigen geld? wanneer krijg ik het terug?
De machteloosheid van een klant is bij mij bewezen.
-ik voel me machteloos,
-Diep teleurgesteld en behoorlijk geïrriteerd.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel bericht