beantwoord

terug storten aanbetaling

  • 19 February 2021
  • 1 reactie
  • 64 x bekeken

op 20 januari een telefoon besteld en na aanbetaling meteen weer geannuleerd aangezien het 14 dagen duurde voordat ik de telefoon geleverd kreeg. een mail met de annulering gekregen en de melding dat ze het aanbetaalde bedrag binnen 14 dagen terug storten. Na 14 dagen niks ontvangen te hebben gebeld daar gaven ze aan dat ze een terugstort formulier in zouden vullen en dat ik nogmaals 14 dagen moest wachten op mijn centen. na 4 weken toch maar weer eens gebeld en deze jongen man die eigenlijk alleen maar een pionnetje is die niks kan en mag beslissen wist mij heel leuk te vertellen dat de volgende stap volgens de procedure is een mailtje te sturen naar desbetreffende afdeling om met spoed terug te betalen en dat daar ook weer een paar dagen overeen gaat. ik ben echt klaar met dit bedrijf. Hoe moeilijk kan het zijn om een bedrag terug te storten? Tenzij tele2 in financiële problemen zit natuurlijk .

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 February 2021, 11:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @raynold galdeij,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!