beantwoord

terug naar het oude systeem

  • 9 January 2021
  • 9 reacties
  • 144 x bekeken

hoi,

 

kan ik terug naar het oude systeem van tele2? (al zal het nog maar eenmalig zijn)

misschien is er 's weekends nog een moderator die dit kan doen?

icon

Beste antwoord door eric 9 January 2021, 22:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

en een andere vraag: kan dit topic: https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/ik-ben-boos-vanwege-het-lullige-systeem-van-tele2-81769 verwijderd worden?

Reputatie 7
Badge +12

Er is inderdaad geen weg terug. Ze zijn al een half jaar bezig en ik denk dat ze nu bijna iedereen hebben overgezet. Dan gaan logischerwijs snel de oude systemen uit.

Er is inderdaad geen weg terug. Ze zijn al een half jaar bezig en ik denk dat ze nu bijna iedereen hebben overgezet. Dan gaan logischerwijs snel de oude systemen uit.


heb ik technische opties bij een eventuele klantenservice om een 89314 - reeks simkaart in het nieuwe systeem te zetten ??

Er is inderdaad geen weg terug. Ze zijn al een half jaar bezig en ik denk dat ze nu bijna iedereen hebben overgezet. Dan gaan logischerwijs snel de oude systemen uit.


heb ik technische opties bij een eventuele klantenservice om een 89314 - reeks simkaart in het nieuwe systeem te zetten ??


zou jij de ***694241(4) (verder hetzelfde) onder klantnummer 1.20608298 kunnen zetten. Gewone klantenservies refuses om deze nieuwe, ontvangen simkaart erin te zetten?

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben ook maar een klant. Moderators zijn er niet in het weekend. Bel maandag ochtend de klantenservice. Alleen die kunnen direct helpen.

Ik ben ook maar een klant. Moderators zijn er niet in het weekend. Bel maandag ochtend de klantenservice. Alleen die kunnen direct helpen.


en dan hetzelfde verhaal dat 89314 reeks niet in het nieuwe systeem gaat en weer een nieuwe simkaart laten opsturen. ergens heb ik vermoeden dat er iets anders aan de hand is… (maar dat ze daarvoor te lui zijn om het even te zeggen wat precies)

Ik ben ook maar een klant. Moderators zijn er niet in het weekend. Bel maandag ochtend de klantenservice. Alleen die kunnen direct helpen.


en dan hetzelfde verhaal dat 89314 reeks niet in het nieuwe systeem gaat en weer een nieuwe simkaart laten opsturen. ergens heb ik vermoeden dat er iets anders aan de hand is… (maar dat ze daarvoor te lui zijn om het even te zeggen wat precies)

  

Reputatie 7

De klantenservice kan geen migratie uitvoeren, dat gaat in batches en de klantenservice heeft geen invloed op wie wanneer wordt overgezet. Misschien kan een Tele2 moderator hier wel uitzoeken waarom bij jou de migratie niet lijkt te lukken.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @onthego,

Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om je simkaart zo snel mogelijk te activeren!

Allereerst mijn excuses voor de problemen met jouw simkaart. We doen er alles aan om de migratie zo soepel mogelijk te laten verlopen! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jij zaterdag een collega hebt gesproken en die heeft een nieuwe simkaart verstuurd. Als je deze binnen hebt dan kan ik je helpen met het activeren! Stuur daarvoor een privébericht met het simkaartnummer dan activeer ik die handmatig. Het is niet mogelijk om weer teruggezet te worden op het oude systeem. Het nieuwe netwerk heeft een hoop voordelen zoals het best geteste netwerk en 4G roaming in de EU! Als je weer online bent is dit sowieso een vooruitgang.

Je ontvangt de simkaart zo snel mogelijk.

p.s.

Het andere topic heb ik op jouw verwijderd.