beantwoord

Ten onrechte tweede simkaart

  • 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo!

Ik heb maandagochtend vroeg via jullie website een abonnement met simkaart aangevraagd. Toen ik na een half uur nog geen orderbevestiging had ontvangen (wat volgens jullie website wel zou moeten) heb ik later op de ochtend Tele2 gebeld. Ik hoorde daar dat deze eerste bestelling er waarschijnlijk ook niet meer door zou komen, en daarom werd mij telefonisch gelijk een nieuw abonnement aanbevolen.

Dit abonnement heb ik vervolgens telefonisch afgesloten. Gistermiddag zag ik echter twee enveloppen met elk een simkaart liggen. Ik heb een van de abonnementen geannuleerd, maar hoor net via facebook dat ik er nog steeds de aansluitkosten voor moet betalen. Waarom is dit, als jullie mij hebben verteld dat dat eerste abonnement niet zou gelden en ik gerust een andere kon afsluiten?

Met vriendelijke groet,
Joeri Meijer
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 21 februari 2019, 08:20

Hoi Rota,

welkom op het forum van Tele2,

Ik heb je eenmaal de aansluitkosten vergoed, dit wordt verrekend met je volgende factuur,

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi Rota,

welkom op het forum van Tele2,

Ik heb je eenmaal de aansluitkosten vergoed, dit wordt verrekend met je volgende factuur,

Fijne dag,

Arjan