beantwoord

Telefoonnummer achterhalen

• 11 December 2017
  • 6 reacties
  • 4979 x bekeken

Weet iemand of het mogelijk is voor Tele2 om een privénummer te achterhalen? Het gaat om een 'kwijtgeraakte' telefoon. Mijn vermoeden is dat iemand daarmee belt naar mijn huidige telefoon, die hetzelfde nummer heeft.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 December 2017, 12:55

Hoi David,

Helaas kan ik je hier niet bij helpen. We kunnen alleen uitgaande gesprekken zien, inkomende gesprekken helaas niet, privénummers kunnen we ook niet achterhalen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat soort verzoeken kan/mag alleen de politie doen. Had je aangifte gedaan? Dan kun je de recherche hierom vragen.
Onderstaande reactie kreeg ik van de politie toen ik ze mailde hierover (nog niet officieel aangifte gedaan):

. Ik zou u willen adviseren contact op te nemen met u provider. Zij kunnen u informatie verstrekken over de gebelde nummers.
Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Reputatie 4
Badge
Hoi DavidKaaij,

Wij kunnen helaas niet zien door welke nummer je gebeld wordt. We kunnen je wel helpen met welke nummers je gebeld hebt (deze komen ook automatisch op de specificatie van je factuur te staan). Als dit gaat om een privénummer dan kunnen we deze niet achterhalen helaas. Je geeft aan dat je telefoon hetzelfde nummer heeft als je kwijtgeraakte telefoon, echter zijn telefoonnummer gekoppeld aan een simkaart en hiervan kan er maar 1 tegelijk actief zijn 🙂.

Mark
Beste Mark, de telefoon heeft niet hetzelfde nummer, maar via mijn oude telefoon kan iemand wellicht wel het nummer achterhalen en meer informatie vinden. Inmiddels is hij geblokkeerd, maar dat was niet gelijk. Ik ben zelf door ze gebeld met de mededeling dat ze van de Ziggo waren, maar bij de Ziggo staat niet in hun systeem dat ze mij gebeld hebben. Het was ook een heel raar verhaal. Terugbellen is niet mogelijk want het is een privénummer. Is het mogelijk te controleren of het inderdaad van de Ziggo was? Gr. David
Reputatie 4
Badge
Hoi David,

Helaas kan ik je hier niet bij helpen. We kunnen alleen uitgaande gesprekken zien, inkomende gesprekken helaas niet, privénummers kunnen we ook niet achterhalen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.