beantwoord

Telefoon verloren

Goedemorgen Tele2,

Afgelopen weekend heb ik het redelijk druk gehad waarin ik helaas mijn geliefde telefoon ben kwijt geraakt...
Ik ben een student en heb helaas geen geld om een nieuwe telefoon te kopen en het is ontzettend zonde als ik een abonnement heb waar ik geen gebruik van kan maken. Zelf zou ik het fantastisch vinden als mijn abonnement zou kunnen worden beëindigd en ik bij jullie direct een verlenging afsluit met toestel. Daarom hoop ik om samen met jullie tot een (indien mogelijk) oplossing te komen om zowel ik als jullie tevreden te stellen.

Mocht er iemand liever telefonisch contact met mij willen hebben, stuur mij dan alsjeblieft even een privébericht en dan zorg ik dat ik bereikbaar ben op een ander telefoonnummer.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden!

Met vriendelijke groet,
Branco 🙂
icon

Beste antwoord door jlthkoch 8 juni 2015, 11:38

Die mogelijkheid is er dus niet, tenzij je huidige abonnement binnen 4 maanden afloopt. Dan kun je een nieuw abonnement met bijbehorende telefoon kiezen.
het eerste wat in mij opkomt is dat misschien mijn provider mij een mogelijk aanbod kan geven zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Een abonnement verlengen of beëindigen om deze reden is bij Tele2 niet mogelijk. Heb je wel gemeld dat je toestel weg is? Dan stuurt Tele2 je een nieuwe simkaart . Maar voor een ander toestel zal je echt zelf moeten zorgen. Het is vervelend ja, maar je abonnement loopt gewoon door.
Een abonnement verlengen of beëindigen om deze reden is bij Tele2 niet mogelijk. Heb je wel gemeld dat je toestel weg is? Dan stuurt Tele2 je een nieuwe simkaart . Maar voor een ander toestel zal je echt zelf moeten zorgen. Het is vervelend ja, maar je abonnement loopt gewoon door.