beantwoord

Telefoon verloren

Goedemorgen Tele2,

Afgelopen weekend heb ik het redelijk druk gehad waarin ik helaas mijn geliefde telefoon ben kwijt geraakt...
Ik ben een student en heb helaas geen geld om een nieuwe telefoon te kopen en het is ontzettend zonde als ik een abonnement heb waar ik geen gebruik van kan maken. Zelf zou ik het fantastisch vinden als mijn abonnement zou kunnen worden beëindigd en ik bij jullie direct een verlenging afsluit met toestel. Daarom hoop ik om samen met jullie tot een (indien mogelijk) oplossing te komen om zowel ik als jullie tevreden te stellen.

Mocht er iemand liever telefonisch contact met mij willen hebben, stuur mij dan alsjeblieft even een privébericht en dan zorg ik dat ik bereikbaar ben op een ander telefoonnummer.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden!

Met vriendelijke groet,
Branco 🙂
icon

Beste antwoord door jlthkoch 8 juni 2015, 11:38

Die mogelijkheid is er dus niet, tenzij je huidige abonnement binnen 4 maanden afloopt. Dan kun je een nieuw abonnement met bijbehorende telefoon kiezen.
het eerste wat in mij opkomt is dat misschien mijn provider mij een mogelijk aanbod kan geven zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Een abonnement verlengen of beëindigen om deze reden is bij Tele2 niet mogelijk. Heb je wel gemeld dat je toestel weg is? Dan stuurt Tele2 je een nieuwe simkaart . Maar voor een ander toestel zal je echt zelf moeten zorgen. Het is vervelend ja, maar je abonnement loopt gewoon door.
Een abonnement verlengen of beëindigen om deze reden is bij Tele2 niet mogelijk. Heb je wel gemeld dat je toestel weg is? Dan stuurt Tele2 je een nieuwe simkaart . Maar voor een ander toestel zal je echt zelf moeten zorgen. Het is vervelend ja, maar je abonnement loopt gewoon door.

Het zou toch een beetje goede service zijn als ik voor een scherp prijsje een nieuwe telefoon bij jullie zou kunnen krijgen?
Probeer het via de klantenservice 020-754 4444
Reputatie 7
Badge +5
Je bent in de war met kredietverstrekkers, de afbetaling van je "verloren" toestel zou mee gefinancierd moeten worden.
Heeft niets met service te maken, daar zijn verzekeringen voor.
In dit geval bescherming tegen jezelf.
Je bent in de war met kredietverstrekkers, de afbetaling van je "verloren" toestel zou mee gefinancierd moeten worden.
Heeft niets met service te maken, in dit geval bescherming tegen jezelf.

Ik snap dat het mijn eigen schuld is, maar nu heb ik een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken.
Op het moment ga ik al mijn opties af en het eerste wat in mij opkomt is dat misschien mijn provider mij een mogelijk aanbod kan geven zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonnement.
Reputatie 7
Die mogelijkheid is er dus niet, tenzij je huidige abonnement binnen 4 maanden afloopt. Dan kun je een nieuw abonnement met bijbehorende telefoon kiezen.
het eerste wat in mij opkomt is dat misschien mijn provider mij een mogelijk aanbod kan geven zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonnement.

Dat is in oktober,

Dus dat wilt dan zeggen dat ik tot die tijd elke maand 40 euro betaal voor niks?
Reputatie 7
Nee, dat wil zeggen dat je tot oktober het gestolen toestel afbetaald en een abonnement hebt, die je kunt gebruiken met elke willekeurige mobiele telefoon die je 2e hands of nieuw koopt.
Dat is in oktober, Dus dat wilt dan zeggen dat ik tot die tijd elke maand 40 euro betaal voor niks?
Nee, dat wil zeggen dat je tot oktober het gestolen toestel afbetaald en een abonnement hebt, die je kunt gebruiken met elke willekeurige mobiele telefoon die je 2e hands of nieuw koopt.
Dat is in oktober, Dus dat wilt dan zeggen dat ik tot die tijd elke maand 40 euro betaal voor niks?

Maar kan Tele2 mij een aanbod geven voor een mobiele telefoon?:)
Reputatie 7
Badge +5
Wat studeer jij eigenlijk ?
Misschien ligt daar de verwarring in de antwoorden.

Check eens je inboedelverzekering onder het kopje "media apparatuur"
Nee dus. Tele2 levert geen losse toestellen. Kijk eens op Marktplaats
Reputatie 7
Ja, dat kan. 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt. Je verlengt dan zoals gezegd en "krijgt" dan een nieuwe mobiele telefoon bij je abonnement.

Maar kan Tele2 mij een aanbod geven voor een mobiele telefoon?:)
Heeft niets met service te maken, daar zijn verzekeringen voor.
In dit geval bescherming tegen jezelf.

Volgens mij heeft dit niks te maken met mijn opleiding. Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn probleem en blijkbaar wordt ik niet gerespecteerd op dit forum.
Reputatie 7
Badge +5
Wat heeft dat met respect te maken ?
De oplossing is sparen, niet geld uitgeven wat je niet hebt.
Wat heeft dat met respect te maken ?
De oplossing is sparen, niet geld uitgeven wat je niet hebt.

Ik vraag vriendelijk of ik hierbij kan worden geholpen. Ik weet zelf niet hoe het in de Tele2 organisatie er aan toe gaat het enigste wat ik weet is dat ik bij jullie een telefoon abonnement heb lopen, maar aangezien je over mijn opleiding begint wat hier totaal buiten ligt vind ik erg disrespectvol.

"De oplossing is sparen, niet geld uitgeven wat je niet hebt."
We werken niet allemaal bij Tele2 he 😉

We werken niet allemaal bij Tele2 he ;)

Wij ook niet. Al bovenstaande berichten zijn van andere Tele2 klanten op dit klantenforum. Als een Tele2 moderator antwoordt, staat er van Tele2 achter zijn of haar naam.
Beste Brancoagterberg
Je stelde een vraag en ik heb je verteld dat het bij Tele2 niet mogelijk is om in jouw situatie te mogen verlengen of je abonnement eerder te beëindigen. Dan begin je over service.
Je hebt bij het aangaan van je abonnement een toestel op afbetaling aangeschaft. Dit toestel heb je verloren en dat is heel vervelend voor jou . Maar wel is het logisch dat je de resterende termijnen gewoon moet blijven doorbetalen. Als je een fiets op afbetaling koopt gaat dat op dezelfde manier en zal je betalingsplicht ook niet vervallen daardoor toch? Tele2 maakt echt geen uitzondering voor arme studenten en zelfs niet voor bijstandsmoeders met een paar kinderen.
De mensen die hier op het forum de vragen beantwoorden werken ook niet allemaal bij Tele2 alleen zij die dat achter hun naam hebben staan:)
Reputatie 7
Badge +5
Disrespectvol? is de slogan LET OP, GELD LENEN KOST GELD niet te respecteren 🆒
Anyway, je hebt al antwoord van Karin303

Probeer het via de klantenservice 020-754 4444